تشکیلات سری تل‌آویو برای مقابله با کمپین تحریم و سیاه‌نمایی علیه اسرائیل

    کد خبر :196284

اسرائیل یک گروه مخفی متشکل از ژنرال‌های سابق و یکی از سفرای سابق تل‌آویو در سازمان ملل تشکیل داده تا در کمپین تبلیغاتی آنلاین علیه مخالفان بین‌المللی تل‌آویو مشارکت کند.

به گزارش بازتاب، به نوشته روزنامه هاآرتص، وزارت امور استراتژیک اسرائیل این گروه را برای انجام فعالیت‌های گسترده آگاهی رسانی با هدف مقابله با آنچه کمپین بین‌المللی غیرمشروع نشان دادن اسرائیل توصیف می‌شود، تشکیل داده است.

این گروه تحت عنوان “کلا اشلومو” ۳۷ میلیون دلار از دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل دریافت کرده و گزارش شده که انتظار می‌رود معادل همین مبلغ را نیز از طریق اهدا کنندگان بین‌المللی، منابع بشردوستانه و سازمان‌های حامی اسرائیل به دست آورد.

براساس گزارش یکی از مصوبه‌های دولت تل‌آویو این بودجه برای اجرای بخشی از فعالیت‌های وزارت امور استراتژیک مرتبط با مقابله با پدیده تحریم و غیرمشروع نشان دادن اسرائیل تامین شده است.

دسامبر سال گذشته دولت تل‌آویو برنامه‌هایی را برای اختصاص ۷۵ میلیون دلار برای مبارزه با جنبش بین‌المللی تحریم، سلب مشروعیت و تحریم تصویب کرد.

براساس فهرست، مدیران و اعضای این گروه دوری گلد، سفیر سابق اسرائیل در سازمان ملل، یوسی کوپرواسر، مدیرکل سابق وزارت امور استراتژیک، ساگی بالاشا، مدیرکل سابق شورای اسرائیل – آمریکا و ایهود دانوچ، نماینده سابق کنسولگری اسرائیل در لس‌آنجلس هستند.

مشاور حقوقی وزارت امور استراتژیک اسرائیل گفت: این سازمان در فضای آنلاین و رسانه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند چراکه مخالفان اکثر اقدامات اطلاع رسانی خود را از این طریق اعلام می‌کنند. این سازمان قصد دارد فعالیت‌های گسترده آگاهی رسانی را انجام داده و هیئت‌هایی را از رهبران افکار عمومی به ویژه آنهایی که تاثیر بسیاری بر غیریهودیان دارند، تشکیل دهد.

گلعاد آردان، وزیر امور استراتژیک اسرائیل مدعی شد: کمپین تحریم در تلاش است تا وجهه اسرائیل را سیاه کرده و آن را منزوی کند. میلیاردها تن از مردم تحت تاثیر تبلیغات غلط و تحریک آمیز قرار گرفتند که قصد دارند مشروعیت اسرائیل را به عنوان یک کشور یهود و اساس اخلاقی موجودیت ما را متزلزل کنند، هستند. تلاش مشترک دولت تل‌آویو با سازمان‌های حامی اسرائیل عملکرد دولت را دو برابر کرده و به ما در مقابله با این کمپین تحریم کمک می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید