علی کریمی:

نگران زلزله زدگان خوی هستم

    کد خبر :972855
علی کریمی

 ساعاتی پیش کشور ترکیه در برخی شهرهای خود با زلزله مواجه شده است. بعد از وقوع زلزله با علی کریمی، هافبک ملی‌پوش ایرانی شاغل در لیگ این کشور که در تیم کایسری اسپور به همراه مجید حسینی، دیگر بازیکن ایرانی هم‌تیمی است، گفت‌وگویی داشتیم تا درباره وضعیت او اطلاع کسب کنیم.

علی کریمی درباره وضعیت خود این‌طور گفت: حال من و مجید حسینی خوب است و نگران نباشید. ما این هفته بازی داشتیم و با تیم راهی شهر دیگری (گیرسون) شده بودیم. الان هم اینجا هستیم و الان هم زلزله باعث لغو بازی شده، اما ما در این شهر زلزله را خوشبختانه احساس نکردیم.

وی ادامه داد: البته در شهر کایسری آن‌طور که پیگیر شدم زلزله را احساس کردند، اما آن‌طور جدی نبوده است. الان هم حالمان خوب است.

علی کریمی با ابزار ناراحتی بابت اتفاق پیش‌آمده و همدردی با خانواده‌های آسیب‌دیده گفت: آن‌طور که از اخبار متوجه شدیم، صدمات و تلفات و خسارت زیادی داشته و از این بابت واقعا ناراحتیم. یکی از شهرها در برف سنگین است و بیشتر پروازها هم لغو شده است. با این شرایط بعید است مسابقات ادامه پیدا کند و این‌طور که می‌گویند یک زلزله شدیدتر هم در راه است و امیدوارم اتفاق بدتری در پیش نباشد و همه مردم در تمام دنیا در آرامش و سلامت باشند.

هافبک ایرانی تیم کایسری اسپور در پایان نیز به زلزله خوی اشاره کرد و برای هم‌وطنان خود نیز آرزوی سلامتی و ایجاد شرایط مناسب در این وضعیت را داشت: من واقعا نگران مردم عزیز کشورم و خصوصا عزیزان در خوی هستم که این روزها درگیر زلزله هستند. امیدوارم خیلی زود شرایط در آنجا نیز به سمتی برود که در این سرما امکانات مناسب ترتیب داده شود. برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی دارم.

همشهری آنلاین/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید