نگاهی کوتاه به کراس اوور چری اکسید LX

  • خودرو
  • جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۱۵
    کد خبر :799929

شرکت چری یکی از کمپانی‌های مطرح تولیدکننده خودرو چینی محصول کراس اوور پریمیومی جدیدی را روانه بازار چین کرده که به عنوان Exeed LX شناخته شده و از طراحی تازه تری برخوردار است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– Exeed برند لوکس چری محسوب شده و سال 2019 دومین محصول خود را در بازار چین عرضه کرد. این مدل چیزی نیست جز Exeed LX که براساس پلتفرم چری تیگو 7 ساخته شده اما قسمت جلو آن طراحی متفاوتی دارد.

لوگو بزرگ Exeed روی جلوپنجره کرومی حک شده و جلوه زیبایی به LX کراس اوور بخشیده است. یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو 197 اسب بخاری برای این کراس اوور در نظر گرفته شده و ابعاد دقیق آن 4533*1848*1699 میلیمتر است. فاصله دو محور این کراس اوور 2670 میلیمتر بوده و با قیمت 18950 دلار راهی بازار خواهد شد.

فضای داخلی تغییراتی کامل پیدا کرده و منحصر به فرد برای Exeed LX است. این کراس از داشبورد با دو صفحه نمایش 12.3 اینچی یکپارچه برخوردار است.

سیستم سرگرمی دارای عملکرد طراحی مدرنی است. در ترافیک دیگر کسل نخواهید شد و انبوهی از امکانات در مقابل شما است. علاوه بر این، این سیستم دارای قابلیت شناسایی چهره، سیستم پرداخت تشخیص چهره داخل، کنترل صدا و پخش استریم ویدئوست.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید