نورمحمدی: بازی با نفت مسجدسلیمان و نساجی سرنوشت‌ساز است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۸
    کد خبر :423798

رضا نورمحمدی مدافع میانی تیم فوتبال سپیدرود رشت تاکید کرد که تیمش در ۲ بازی آینده باید بیشترین امتیاز ممکن را بگیرد.

رضا نورمحمدی در خصوص وضعیت فعلی تیم فوتبال سپیدرود گفت: تیم ما خوشبختانه شرایط خوبی دارد و با رسیدن مصدومان، دست کادر فنی برای انتخاب بازیکنان بازتر شده است. در 2 بازی قبلی برابر پارس‌جنوبی و فولاد 6 امتیاز گرفتیم که این بردها شرایط فنی و روحی تیم را بهتر کرد. حالا برای بازی‌های بعدی انگیزه و روحیه بیشتری داریم و بازیکنان هم با اشتیاق بالایی تمرین می‌کنند. امیدوارم که این روند را در مسابقات بعدی هم ادامه دهیم.

به گزارش تسنیم ،وی در خصوص اینکه برخی سپیدرود را جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته اول می‌دانند تاکید کرد: ما یک درصد هم به سقوط فکر نمی‌کنیم و همه دیدند که در این هفته‌ها شرایط بهتری پیدا کردیم. قبل از شروع فصل سپیدرود با مشکلات زیادی مواجه بود و زمانی برای انجام تمرینات تاکتیکی و بدنسازی وجود نداشت، الان اما وضعیت بهتر شده و با آمدن علی کریمی شرایط تغییر کرد. ما قطعاً در بازی‌های بعد هم نتایج خوبی خواهیم گرفت و در جدول خودمان را بالا خواهیم کشید. در نیم فصل دوم هم قطعاً کادر فنی تیم را تقویت خواهد کرد.

مدافع میانی سپیدرود با اشاره به بازی‌های آینده تیمش در لیگ برتر تصرح کرد: ما این هفته میزبان نفت مسجدسلیمان هستیم و بعد از ان باید با نساجی در قائمشهر بازی کنیم. این 2 بازی برای ما سرنوشت‌ساز است و باید بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم تا جایگاه‌مان در جدوب بهتر شود. الان روی بازی با نفت مسجدسلیمان تمرکز داریم و امیدوارم با حمایت هواداران 3 امتیاز این بازی مهم را بگیریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید