نوبت تخم مرغ شد؟/ شانه ای ۴۰ هزار تومان

    کد خبر :766029

بعد از آرام گرفتن قیمت مرغ در بازار این بار نوبت تخم مرغ رسید تا قیمت های جدیدی از خود در بازار ثبت کند؛ قیمت امروز هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی به ۴۰ هزار تومان نزدیک شده است.

با توجه به مشکلاتی که برای تامین نهاده های دام و طیور وجود دارد قیمت تخم مرغ نیز در بازار افزایش یافته است هرچند که به خرابی اوضاع مرغ نیست.

در حالی که قیمت مصوب هرکیلوگرم تخم مرغ فله 14 هزار و 500 تومان تعیین شده و قیمت هرشانه تخم مرغ با این صورت حدود 27 تا 28 می شود قیمت این محصول در تهران بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار خبرگزاری تسنیم به 35 هزار تومان تا 38 هزار تومان رسیده است یعنی حدود 10 هزار تومان بالاتر از قیمت مصوب به فروش می رسد.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده اوضاع خراب تری دارد به طوری که حداکثر قیمت مصوب این محصولات نیز به تازگی 31 هزار تومان تعیین شده است اما شرکت ها تخم مرغ های 20 عددی را به این قیمت می فروشند و حتی برخی شرکت ها برای تخم مرغ 20 عددی قیمت 38 هزار تومان را تعیین کرده اند.

به گزارش تسنیم، تخم مرغ 30 عددی بسته بندی شده و به اصطلاح شناسنامه دار که باید حداکثر 31 هزار تومان قیمت داشته باشد در بازار نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید