نقص فنی آسانسور کارمند جوان اسنپ را به کام مرگ کشاند

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۲۴
    کد خبر :953590
نقص فنی آسانسور کارمند جوان اسنپ را به کام مرگ کشاند

رضا فیض آزاد اسکرام مستر گروه اسنپ که ۳۰ سال سن داشت طی حادثه‌ای ناگوار و غم‌انگیز در پی نقص فنی آسانسور ساختمان اسنپ واقع در یکی از خیابان‌های محله جردن، درگذشت.

رضا نزدیک به دو سال در اسنپ مشغول به کار بود. این حادثه در حالی رخ داده که بسیاری از کارمندان کنونی و سابق گروه اسنپ در شبکه‌های اجتماعی تاکید دارند آسانسور این شرکت، سال‌هاست که خراب بوده و اقدامی برای رفع خرابی آن نشده است.

پیگیری‌ها از کارکنان اسنپ حکایت از این دارد که ظهر ۲۲ آبان ماه حوالی ساعت ۱۴ حادثه داخل آسانسور رخ داده است. سه نفر به همراه رضا سوار بر آسانسور بودند و کابین آسانسور بین طبقات دوم و سوم گیر می‌کند. افراد در آسانسور تلاش می‌کنند در کابین را باز کنند تا شاید بتوانند وارد یکی از طبقات شوند. دلیل این موضوع حال روحی رضا است که نمی‌تواند ماندن در فضای بسته را تحمل کند.

آنطور که پرسنل اسنپ می‌گویند، موضوع باز کردن در کابین آسانسور در حین گیر کردن بین طبقات از موضوعاتی است که پیش‌تر و به طور مکرر در ساختمان اسنپ رخ داده است. کارمندان قدیمی‌تر گروه اسنپ که حالا مدتهاست از این گروه خارج شده‌اند هم به دیجیاتو می‌گویند که از پنج سال پیش این مشکل وجود داشته و آسانسور در طول هفته دو تا سه بار گیر می‌کرد.

متاسفانه پس از باز شدن در کابین، رضا فیض آزاد نمی‌تواند خودش را به طبقات برساند و به پایین سقوط می‌کند. حوالی ساعت ۲.۲۰ آتش نشانی وارد کار می‌شود و با برانکارد رضا را از ته این محفظه خارج می‌کنند. آنطور که حاضرین در صحنه می‌گویند رضا در زمان خروج از ساختمان هوشیار بوده است. او حتی شماره همسرش را به همکارانش می‌دهد تا با او تماس بگیرند و از تیم اورژانس درباره قطع نخاع شدن یا نشدنش سوال می‌کند که این تیم به او اطمینان خاطر می‌دهد بخاطر وجود حس درد، بعید است چنین اتفاقی رخ داده باشد. او با اورژانس به نزدیک‌ترین بیمارستان دولتی یعنی بیمارستان «شهدای تجریش» برده می‌شود.

اما شدت جراحت در حدی بوده که رضا فیض آزاد در نهایت متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

دیجیاتو 

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. رشیدی گفت:
    موافقم ۱

    روحش شاد یادش گرامی رضا گوهری بود که از دست دادیم

دیدگاهتان را بنویسید