نفرات برتر ماده هزار متر مشخص شدند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۳۶
    کد خبر :136676

مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام، صبح امروز در مسافت هزار متر پیگیری شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان صبح امروز 10 آبان ماه با شرکت 160 قایقران از 16 استان در دریاچه آزادی آغاز شد.

در نوبت صبح روز نخست مسابقات قایقرانان در مسافت 1000 متر به رقابت پرداختند و نفرات برتر این مسافت مشخص شد.

در کایاک یکنفره 1000 متر بزرگسالان کیانا کمال زاده از هرمزگان اول شد، گلناز غضنفریان از مازندران در رده دوم قرار گرفت و ساغر خاقانی از تهران جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در کایاک دونفره 1000 متر جوانان سارا حسینی و ساجده تبریزی از تهران، نازنین فرزانه و یاسمن رضاسلطانی از توابع تهران و آرزو صیاد و ترانه تارنگ از گیلان اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره 1000 متر بزرگسالان هدیه کاظمی و سارا کاظمی از هرمزگان مقام اول، مریم منفرد و گلناز غضنفریان از مازندران مقام دوم و ساغر خاقانی و ساقی خاقانی از تهران مقام سوم را بدست آوردند.

در کایاک چهارنفره 1000 متر بزرگسالان تیم تهران با ترکیب مونا ابراهیمی، سمن سلطانی، ساقی خاقانی و ساناز همت زاده مقام اول، تیم مازندران با ترکیب گلناز غضنفریان، مریم رمضان خواه، مریم منفرد و نگین جباریه مقام دوم و تیم هرمزگان با ترکیب فاطمه احمدی، ستاره شریفی، تینا فتحی پور و لیلا احمدی مقام سوم را بدست آوردند.

در کایاک چهارنفره 1000 متر جوانان تیم تهران با ترکیب پدیده پهلوان زاده، هانیه مهدوی، صدف مقدم پور و آتوسا خراطی اول، تیم توابع تهران با ترکیب نازنین فرزانه، یاسمن رضاسلطانی، پریا شکوری و روژیا فیروزکار دوم و تیم گیلان با ترکیب آرزو صیاد، ترانه تارنگ، مریم مسافری و مریم خانی سوم شدند.

در کایاک یکنفره 1000 متر جوانان ساجده تبریزی از تهران، نرجس کارگرپور از گیلان و روژیا فیروزکار از توابع تهران مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
این مسابقات عصر امروز با برگزاری دور مقدماتی و نیمه نهایی مسافت 500 متر ادامه پیدا خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید