نصب تابلوی “توقف ممنوع” توسط مغازه داران ممنوع

    کد خبر :891751
نصب تابلوی "توقف ممنوع" توسط مغازه داران ممنوع

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مردم در صورت مشاهده نصب تابلوی توقف ممنوع توسط مغازه داران، می‌توانند از طریق ۱۳۷ به شهرداری اطلاع رسانی کنند.

سید حسین حسینی‌نژاد، در رابطه با جمع آوری تابلوهای توقف ممنوع گفت: بحث برسر جمع آوری نیست بلکه قصد ما ساماندهی و پایش تابلوهای انتظامی است.

وی در عین حال تاکید کرد تابلوهای مازاد جمع آوری می‌شود و اتفاقی که در شهرداری تهران صورت می‌گیرد، مبنی بر معابری است که محدودیت توقف داشته یا اجازه پارک دارند.

حسینی نژاد همچنین افزود: کمیته شبکه معابر در این راستا تشکیل شده و “بود و نبود تابلو” یا اضافه کرد آن را مصوب خواهد کرد.

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به این که علائم چند منطقه از تهران به صورت پایلوت جمع آوری شده تا ساماندهی گردد، گفت: برخی معابر نیازمند حذف پارک حاشیه‌ای هستند چون ظرفیتِ ترافیک عبوری زیاد است و این معابر در حال شناسایی است و سپس اعمال قانون خواهد شد.

حسینی نژاد در عین حال تاکید کرد: در برخی مناطق که امکان پارک حاشیه‌ای وجود دارد، باید اقدام به جمع آوری تابلوهای توقف ممنوع نمود. ولی این که هر کسی هر کجا بخواهد، تابلویی نصب کند امکان ندارد. همچنین مغازه داران نمی‌توانند از طریق لابی گری اقدام به نصب تابلو نمایند و مردم در صورت مشاهده چنین تخلفی می‌توانند از طریق ۱۳۷ به شهرداری اطلاع رسانی کنند.

وی که در یک برنامه رادیویی سخن می‌گفت، درباره نحوه برخورد با مغازه داران متخلف گفت: این کار باید از طریق مراجع قضایی اتفاق افتد و اگر مالک یک مغازه اجازه توقف را ندهد، دستگاه قضایی باید ورود کند.

به گزارش ایسنا، حسینی نژاد همچنین به وسعت تهران اشاره کرد و گفت: در حال شناسایی تابلوهای مازاد هستیم ولی ابتدا باید ساماندهی اتفاق افتد. هماهنگی میان پلیس راهور و معاونت ترافیک مناطق ۲۲ گانه تهران در سال ۱۴۰۱ اتفاق خواهد افتاد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید