نسخه Heritage فورد موستانگ شلبی GT350 رونمایی شد

  • خودرو
  • شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱
    کد خبر :664440

فورد نسخه‌ی Heritage مدل‌های ۲۰۲۰ موستانگ GT350 و GT350R را رونمایی کرد. این خودروها با رنگ‌آمیزی و طرح شلبی GT350 محصول سال ۱۹۶۵ عرضه می‌شوند.

 

در اوت امسال فورد اعلام کرد مدل‌های ۲۰۲۰ موستانگ GT350 و GT350R بهینه‌‌سازی‌های فنی درخورتوجهی تجربه خواهند کرد. این بهینه‌سازی‌ها شامل ارتقای عملکرد شاسی و ستون فرمان جدید و سیستم فرمان الکتریکی جدید این خودرو هستند. این‌ها تنها برنامه‌ی فورد برای این دو نسخه‌ی موستانگ نیست؛ بلکه فورد نسخه‌ی تولیدمحدود را نیز برای GT350 و GT350R معرفی کرده است که Heritage Edition نام دارد. این نسخه به یادبود پیشینه‌ی ۵۵ ساله‌ی فورد موستانگ GT350 و مدل کارول شلبی ۱۹۶۵ فست‌بک کوپه معرفی شده است.

 

در بخش ظاهری، Heritage Edition شامل رنگ کلاسیک سفید بدنه و خط‌های آبی‌رنگ می‌شود. رنگ‌آمیزی این مدل‌ها دقیقا مانند مدل‌های شلبی GT350 سال ۱۹۶۵ است. همچنین، باید به نشان خودرو در جلو و عقب و نشان مخصوص روی داشبورد اشاره کرد. مدل GT350R به رنگ مشکی با نوارهای قرمز رنگ عرضه خواهد شد.

 

جیم اونز، مدیر بازاریابی فورد موستانگ می‌گوید:اگر به گذشته نگاه کنیم، فورد و کارول شلبی در اواسط دهه‌ی ۱۹۶۰ خودرویی ساختند که در تاریخ موستانگ اهمیت زیادی دارد. این مدل‌ها با رنگ خاص و متمایز خود و توانایی‌های فراوان بسیار رؤیایی بودند و حالا Heritage Edition مدل‌ GT350 و GT350R ادای احترامی به این افسانه‌ی شلبی است.

 

Heritage Edition در‌حال‌حاضر با ۱،۹۶۵ دلار گران‌تر از نمونه‌های استاندارد GT350 و GT350R قابل سفارش است. ناگفته نماند مدل ۲۰۲۰ فورد موستانگ GT350 با قیمت پایه‌ی ۶۰ هزار و ۴۴۰ دلار و مدل GT350R نیز با قیمت پایه‌ی ۷۳ هزار و ۴۳۵ دلار به بازار عرضه خواهند شد. تحویل مدل‌های Heritage Edition از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز و پیش‌بینی می‌شود در فصل بهار به‌دست مشتریان برسند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید