نسخه‌های STRIX و Ultimate ایسوس ROG Phone II در اروپا عرضه می‌شود

    کد خبر :658350

نسخه‌های STRIX و Ultimate گوشی هوشمند ایسوس ROG فون ۲ در سراسر اروپا با قیمت ۷۰۰ و ۱۰۰۰ یورو عرضه می‌شوند.

 

گوشی هوشمند ایسوس ROG فون ۲ یکی از دستگاه‌های بازار است که از مشخصاتی همچون نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.0 بهره می‌برد.

 

تیرماه امسال، گوشی ایسوس ROG Phone 2 تنها در یک نسخه با ظرفیت حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی معرفی و در سراسر بازارهای اروپا عرضه شد. اما آخرین اخبار حکایت از معرفی و عرضه‌ی دو نسخه‌ی دیگر از این دستگاه می‌دهد.

 

 

ایسوس دو نسخه‌ی جدید را با نام‌های STRIX و Ultimate ادیشن در دسترس کاربران قرار می‌دهد. تفاوت اصلی دو نسخه به ظرفیت حافظه‌ی داخلی و ظرفیت حافظه‌ی رم آن‌ها مربوط می‌شود. نسخه‌ی STRIX Edition با رم ۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. در حالی‌که نسخه‌ی Ultimate Edition با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی یک ترابایتی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

علاوه بر این، نسخه‌ی آلتیمیت با پشتیبانی از 802.11ad/60GHz Wi-Fi و شبکه‌ی 4G LTE با قابلیت دانلود حداکثر 2.0Gbps Cat 20 عرضه می‌شود؛ در حالی‌که نسخه‌ی STRIX Edition از 802.11ac Wi-Fi و شبکه‌ی LTE و سرعت دانلود 1Gbps Cat 16 را پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی نسخه‌ی Ultimate به‌جای آنکه از جنس براق باشد، از نوع مات است.

 

 

نسخه STRIX ایسوس ROG فون ۲ با قیمت ۶۰۰ پوند (۷۰۰ یورو) و نسخه‌ی Ultimate با قیمت ۹۰۰ پوند (۱۰۰۰ یورو) از طریق فروشگاه‌های رسمی ایسوس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید