نرخ رهن و اجاره در غرب تهران/ جدول

    کد خبر :1054211
نرخ رهن و اجاره در غرب تهران

فایل های سبز (قیمت پیشنهادی پایین تر از میانگین منطقه ) در بازار اجاره کاهش پیدا کرده و مالکان براساس پیش بینی خود از افزایش قیمتها در سال آینده ، نرخ اجاره بها را تعیین می کنند.

بررسی بازار اجاره مسکن در منطقه 5 پایتخت نشان می‌دهد که با نزدیک شدن به شب عید و جابه‌جایی‌ها، رهن و اجاره پیشنهادی اکثر موجران در محدوده میانگین قیمت ملک‌های مشابه منطقه قیمت‌گذاری شده و تعداد فایل‌هایی که از میانگین قیمت ملک‌های مشابه منطقه پایین‌تر بود کاهش یافته است.

یک واسطه‌گر ملکی در پونک به اکوایران می‌گوید: متقاضی بازار اجاره در طول سال هرچند کمتر نسبت به فصل اجاره اما به صورت دائم وجود دارد؛ در این محله برای رهن کامل واحدی با 40 تا 50 مترمربع زیربنا و با امکانات پارکینگ، انباری و آسانسور دست‌کم به بودجه‌ای معادل 700 میلیون تومان نیاز است.

به گزارش اکوایران، او می‌گوید برای رهن هر مترمربع مسکن در این محله، حداقل 10 میلیون تومان باید در نظر گرفت که واحدهای بدون امکانات را می‌توان با این مبلغ به صورت رهن کامل اجاره کرد.

در محله پونک، رهن کامل واحدی با 115 مترمربع زیربنا و 5 سال ساخت، دارای آسانسور پارکینگ و انباری، یک میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است؛ رهن کامل واحدی 98 متری در بلوار فردوس شرق، 11 سال ساخت به همراه امکانات، یک میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در محله جنت آباد، برای واحدی با 80 مترمربع زیربنا و 7 سال ساخت، 300 میلیون تومان رهن و 20 میلیون تومان اجاره و در بلوار فردوس غرب، برای آپارتمانی 108 متری و 29 سال ساخت، 500 میلیون تومان رهن و 26 میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

رهن و اجاره

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید