نخستین همایش بین‌المللی نانو الیاف ایران برگزار می‌شود

    کد خبر :28321

نخستین همایش بین‌المللی نانوالیاف ایران (ICNF ۲۰۱۷) با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۲۹ و ۳۰ مهرماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا، نخستین همایش بین‌المللی نانوالیاف ایران (ICNF 2017) به همت انجمن علمی نانوفناوری پزشکی ایران و با مشارکت دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در روزهای 29 و 30 مهرماه 1396 در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

این همایش با همکاری فعالان برجسته ایرانی و با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف در حوزه نانوالیاف در راستای تبادل اطلاعات و معرفی ایده‌های جدید در دو بخش علمی و تجاری‌سازی، با حمایت سازمانهای مختلف از جمله ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، وزارت بهداشت، وزارت نیرو و شرکت‌های تولیدی و صنعتی داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

محورهای این همایش نانوالیاف کامپوزیتی، فلزی، سرامیکی و پلیمری، روش‌های تولید (ساختارهای دوبعدی و سه‌بعدی)، مدل‌سازی و شبیه‌سازی، کاربرد نانوپزشکی، مهندسی بافت، داروسازی، بهبود زخم، حسگرها و بیوحسگرها، فیلتراسیون، منسوجات، کاتالیست و تجاری‌سازی محصولات نانولیفی است.

قرار است روز دوم این همایش بین‌المللی، با هدف تجاری‌سازی نانوالیاف برگزار شود؛ در این زمینه یک مسابقه علمی برای رفع مشکلات تجاری‌سازی نانوالیاف برگزار شده و شرکت‌کنندگان راهکارهای خود در این حوزه را ارائه خواهند داد.

همچنین پنلی با حضور فعالان این حوزه برگزار و در آن کاربردهای تجاری‌سازی نانوالیاف و راهکارهای قانونی این موضوع بحث می‌شود.

برگزاری نمایشگاهی با حضور شرکتهای داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌های این همایش است.

براساس اعلام دبیرخانه این همایش، 11 شهریورماه 1396 آخرین مهلت ارسال مقالات برای شرکت در این همایش است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید