نحوه پاک کردن پیام‌ها در برنامه Messenger

    کد خبر :968878

گاهی اوقات لازم است مکالمات را برای مخاطبین مورد علاقه یا شاید نه چندان مورد علاقه خود پاکسازی کنید تا برنامه پیام‌رسان شما کمی سازماندهی شده‌تر باشد.

بازتاب-اگر شما علاقه‌مند به یادگیری نحوه حذف مکالمات، عکس‌ها و پیام‌ها از برنامه رسمی فیس‌بوک Messenger هستید، این آموزش سریع شما را در تمام مراحل راهنمایی خواهد کرد. هم از داخل برنامه و هم به شما نشان می‌دهد که چگونه پیام‌های Messenger را با استفاده از وب‌سایت فیس‌بوک یا به جای متا حذف کنید.

شما را در این فرآیند راهنمایی می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه پیام‌ها، مکالمات و عکس‌ها را از صندوق ورودی خود حذف کنید. اگرچه شایان ذکر است این مورد آنها را از صندوق ورودی دوستان شما حذف نمی‌کند و نمی‌توانید همه مکالمات خود را به یکباره حذف کنید، اما می‌توانید مکالمات فردی را در یک لحظه حذف کنید.

همانطور که از برنامه Meta Messenger در تلفن خود استفاده می‌کنید، فیس‌بوک تمام پیام‌های شما را تا زمانی که تصمیم به حذف آنها بگیرید در صندوق ورودی شما نگه می‌دارد. برای انجام این کار در برنامه دسکتاپ مسنجر، کافیست روی مکالمه‌ای که می‌خواهید حذف شود کلیک راست کرده و سپس «حذف مکالمه» را انتخاب کنید، یک کادر تأیید ظاهر می‌شود که باید روی «حذف» کلیک کنید تا فرآیند نهایی شود.

برای حذف یک پیام یا عکس در مسنجر، مکالمه را در برنامه باز کرده و روی پیام یا عکسی که می‌خواهید حذف شود کلیک راست کنید. سپس “Remove for You” را انتخاب کنید و در مرحله بعد با کلیک بر روی “Remove” انتخاب خود را تایید کنید. این فرآیند از Messenger.com نیز در دسترس است. به سادگی روی مکالمه‌ای که در زیر چت‌ها قرار دارد بروید و سپس روی نماد سه نقطه «…» کلیک کنید. یک بار در اینجا روی ” Delete > Delete ” کلیک داشته باشید. برای حذف یک پیام یا عکس، مکالمه را باز کرده روی پیام یا عکسی که می‌خواهید از مسنجر حذف شود، بروید و سپس روی نماد سه نقطه «…» کلیک کنید و « Delete > Delete » را انتخاب کنید.

برنامه Messenger

پیام‌ها را از Messenger حذف کنید

برای حذف پیام‌های فردی از برنامه رسمی مسنجر

  1. چت حاوی پیامی را که می‌خواهید حذف کرده باز کنید.
  2. پیام را با نگه داشتن روی صفحه لمسی خود انتخاب کنید.
  3. برای حذف پیام از مکالمه خود، “Remove for You” را انتخاب کنید.

برای حذف کل مکالمه از برنامه مسنجر تلفن همراه

– در دستگاه‌های اندرویدی کافی است روی هر مکالمه‌ای که می‌خواهید حذف کنید، انگشت خود را پایین نگه دارید و سپس روی «حذف» ضربه بزنید.

– در دستگاه‌های اپل به سادگی روی مکالمه مسنجر انگشت خود را به سمت چپ بکشید، «بیشتر» و سپس «حذف» را انتخاب کنید.

از طریق Facebook.com

پیام‌های فردی را از مسنجر در Facebook.com حذف کنید

  1. به مسنجر بروید > در گوشه سمت راست بالای پنجره مرورگر خود قرار دارد و سپس در پایین لیست پنجره مسنجر خود، «See All in Messenger» را انتخاب کنید.
  2. پیام چت فردی را که می‌خواهید حذف کنید از ستون سمت چپ انتخاب کرده تا در پنجره مرکزی اصلی خود باز شود و روی نماد سه نقطه عمودی نگه دارید و “Remove” را انتخاب کرده و سپس یک بار دیگر “Remove” را در پنجره بازشو انتخاب کنید.

کل مکالمات را از مسنجر در Facebook.com حذف کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید