نحوه راه اندازی دو سیم کارت آیفون

    کد خبر :984691
آیفون

هر کسی که به دنبال اضافه کردن بیش از یک شماره به آیفون خود است، شاید برای اینکه کار و لذت را از هم جدا نگه دارد یا فقط چندین شماره در یک دستگاه داشته باشد.

بازتاب- خوشحال می‌شویم بدانیم که این امر با استفاده از سیم‌کارت‌های دیجیتال تایید شده اپل امکان‌پذیر شده است. این راهنمای سریع شما را با روند استفاده از چند سیم کارت در آیفون و نحوه راه اندازی و آیفون با دو سیم کارت آشنا می کند. با نحوه استفاده از چند سیم کارت آیفون با سیستم عامل iOS اپل و طیف وسیعی از تلفن های آن آشنا می شوید.

اگر می‌خواهید تماس‌های شخصی خود را از کسب‌وکارتان جدا نگه دارید، استفاده از دو یا چند شماره در یک تلفن مفید است. با استفاده از eSIM یک پلت فرم سیم کارت دیجیتال به شما امکان می دهد بدون نیاز به استفاده از سیم کارت فیزیکی دوم، برنامه های تلفن همراه یا داده اضافی اضافه کنید. افزودن دو سیم کارت به آیفون از نظر فیزیکی غیرممکن است زیرا اپل از زمان عرضه آیفون تنها به یک اسلات سیم کارت مجهز شده است.

آیفون هایی که از eSIM پشتیبانی می کنند

آیفون SE (نسل دوم به بعد)

آیفون XR

آیفون XS

آیفون XS Max

آیفون 11

آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو مکس

آیفون 12 مینی

آیفون 12

آیفون 12 پرو

آیفون 12 پرو مکس

آیفون 13 مینی

آیفون 13

آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو مکس

آیفون 14

آیفون 14 پلاس

آیفون 14 پرو

آیفون 14 پرو مکس

پشتیبانی از چند سیم کارت در آیفون‌ها با استفاده از دو سیم‌کارت با دو سیم‌کارت فعال یا نانو سیم‌کارت و eSIM در آیفون‌های 13 پرو مکس، آیفون 13 پرو، آیفون 13 و آیفون 13 مینی امکان‌پذیر است. یا می‌توانید از چند سیم‌کارت با نانو سیم‌کارت و یک سیم‌کارت الکترونیکی با گوشی‌های قدیمی‌تر اپل مانند آیفون 12، آیفون 11، آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR استفاده کنید.

پس از راه‌اندازی، امکان استفاده از چند سیم‌کارت یا دو سیم‌کارت با آیفون به شما امکان می‌دهد هنگام سفر به خارج از کشور خود، برنامه‌های داده محلی اضافه کنید و به شما امکان می‌دهد در هزینه‌های رومینگ صرفه‌جویی کنید. همچنین می‌توانید از سیم‌کارت‌های جداگانه برای طرح‌های صوتی و داده استفاده کنید، که به شما این امکان را می‌دهد که هنگام ایجاد نقاط اتصال تلفن همراه از کمک هزینه‌های داده ارزان‌تر بهره ببرید. به شما امکان می دهد لپ تاپ، تبلت یا دستگاه های خانوادگی خود را مستقیماً به آیفون خود متصل کنید و در مصرف داده صرفه جویی کنید.

آیفون

اگر می خواهید از اتصالات داده 5G با دو سیم کارت در مدل های قدیمی آیفون 12 استفاده کنید، باید سیستم عامل iOS 14.5 اپل یا نسخه های جدیدتر را نصب کنید. اگر از دو سیم کارت با iOS 13 استفاده می کنید، تلفن شما می تواند همزمان از یک شبکه داده سلولی استفاده کند. اگرچه با iOS 13 و بالاتر، کاربران آیفون می توانند تماس های صوتی و FaceTime و همچنین ارسال و دریافت پیام ها را با استفاده از iMessage، SMS و MMS از هر دو انجام دهند.

برای فعال کردن پشتیبانی از دو سیم کارت در iPhone خود، به iPhone XS، iPhone XS Max، iPhone XR یا نسخه های جدیدتر با iOS 12.1 یا جدیدتر نیاز دارید و با یک شرکت مخابراتی شبکه تلفن همراه که از فناوری eSIM پشتیبانی می کند، ثبت نام کنید. اگر مطمئن نیستید که شبکه شما از eSIM پشتیبانی می کند یا خیر، یک تماس سریع با خط پشتیبانی آن یا جستجو در وب سایت آن باید اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهد.

آیفون دو سیم کارت

همچنین شایان ذکر است که اگر آیفون شما آنلاک نیست، هر دو پلن شبکه تلفن همراه شما باید از یک ارائه دهنده باشند. اگر به کشورهای دیگری سفر می کنید که ممکن است ارائه دهندگان تلفن همراه با هم متفاوت باشند، این موضوع مشکل ساز می شود. اگر قفل آیفون شما آنلاک است، می توانید از دو اپراتور مختلف در یک گوشی استفاده کنید. اپل همچنین بیان می کند که اگر یک شرکت مخابراتی CDMA اولین سیم کارت شما را ارائه دهد، سیم کارت دوم شما از CDMA پشتیبانی نمی کند. برای توضیح بیشتر، بهتر است این موضوع را با ارائه دهنده شبکه خود در میان بگذارید یا اگر از آیفون تجاری استفاده می کنید، با تیم مدیریت تماس بگیرید.

eSIM را راه اندازی کنید

اپل به شما این امکان را می دهد که بیش از یک eSIM را در آیفون خود ذخیره کنید، اما می توانید هر بار فقط از یک سیم کارت استفاده کنید. نیاز به تغییر از یکی به دیگری. این کار با رفتن به برنامه تنظیمات و انتخاب داده های تلفن همراه یا تلفن همراه و انتخاب طرحی که می خواهید استفاده کنید انجام می شود. برای کمک به جابجایی سریع و آسان بین برنامه‌های آیفون دو سیم‌کارت، توصیه می‌کنیم برنامه‌های خود را برچسب‌گذاری کنید. برای تغییر نام هر طرح جداگانه، به Settings بروید > Cellular یا Mobile Data را انتخاب کنید و سپس روی شماره تلفن طرحی که می‌خواهید تغییر نام دهید ضربه بزنید و Cellular Plan Label را انتخاب کنید تا مرجع مورد نظر خود را تایپ کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید