نحوه استفاده آفلاین از گوگل مپس

    کد خبر :965170

گوگل مپس برای زمانی که نیاز به یافتن مسیرهای سفر خود دارید عالی است، اما ممکن بوده زمان‌هایی وجود داشته باشد که بخواهید مسیرهای Google Maps را برای استفاده آفلاین دانلود کنید. برای انجام این کار، باید نقشه‌های آن منطقه را در دستگاه خود دانلود کنید.

بازتاب- اگر به منطقه‌ای می‌روید که سرویس تلفن همراه کم یا ضعیف است، ممکن است بخواهید مسیرهای Google Maps خود را برای استفاده آفلاین دانلود کنید. گوگل این ویژگی را در برنامه Google Maps خود تعبیه کرده است و اگر قصد سفر طولانی دارید و می‌خواهید مطمئن شوید که مسیرهایی برای کل سفر دارید، می‌تواند مفید باشد.

ما معمولاً این کار را زمانی انجام می‌دهیم که به جای جدیدی می‌رویم، زیرا ممکن است ندانید آنتن در آن منطقه چگونه است. این ویژگی در Google Maps برای اندروید و آیفون موجود بوده، در ادامه می‌توانید نحوه انجام این کار را در هر دستگاه مشاهده کنید.

گوگل مپس

 

چگونه مسیرهای گوگل مپس را به صورت آفلاین برای اندروید دانلود کنیم؟

برای دانلود مسیرهای خود برای تلفن یا تبلت اندرویدی، برنامه Google Maps را در دستگاه خود باز کنید. باید به اینترنت وصل باشید و وارد نقشه گوگل شوید. حالا مکانی را که می‌خواهید به آن بروید جستجو کنید، مثلاً لندن، در پایین نام و آدرس را انتخاب کنید و سپس Download را انتخاب کنید، در مرحله بعد می‌توانید نقشه‌های آن منطقه را دانلود کنید.

اگر مکان خاصی را در آن شهر جستجو کرده‌اید، به عنوان مثال، خیابان Regent، سپس More و در قسمت بعد Download offline map > Download را انتخاب کنید. سپس به شما این امکان را می‌دهد که وقتی آفلاین هستید، مسیرهای رانندگی برای آن منطقه را دریافت کنید، مواردی مانند ترافیک و مسیرهای جایگزین هنگام آفلاین بودن در Google Maps کار نمی‌کنند.

چگونه مسیرهای نقشه گوگل را برای آیفون یا آیپد دانلود کنیم؟

برای دانلود چند نقشه آفلاین برای آیفون یا آیپد خود، اپلیکیشن Google Maps را روی دستگاه خود باز کنید و سپس مکان را انتخاب کنید، یعنی لندن، در پایین نام یا آدرس مکان را انتخاب کنید و سپس گزینه More > Download map offline> Download را انتخاب کنید. سپس می‌توانید از نقشه‌ها در زمانی که برای آن منطقه آفلاین هستید استفاده کنید، با مسیرهای رانندگی کار می‌کند اما اطلاعاتی در مورد ترافیک، مسیرهای جایگزین و غیره دریافت نخواهید کرد.

 

این یک ویژگی عالی برای Google Maps است که در گذشته برای ما خوب کار کرده است، به ویژه زمانی که برای تعطیلات به مناطق روستایی می‌رویم که از پوشش ضعیف آنتن رنج می‌برند. می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد استفاده از Google Maps به صورت آفلاین در Google بیابید. امیدواریم این راهنما برای شما مفید واقع شده باشد. گوگل مپس را باید یکی از رایج‌ترین نقشه‌های روی گوشی دانست که به افراد کمک شایانی در یافتن مکان موردنظر می‌کند.

بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که کاربری زیادی با این برنامه دارید، راهنمای مورد اشاره کمک خواهد کرد تا بتوانید بدون فعال کردن اینترنت، به صورت آفلاین سوژه منطقه‌ای خود را پیدا کنید. بی شک افراد بسیاری هستند که به دنبال کاربری آفلاین گوگل مپس بوده و نمی‌خواهند آن را کنار بگذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید