معاون استاندار تهران تاکید کرد

نبود تناسب میان منابع مالی و تقاضای شهروندان در استان تهران

    کد خبر :633458

معاون عمرانی استانداری تهران با تاکید بر نبود تناسب میان منابع مالی و تقاضای شهروندان در تهران گفت: منابع مالی درنظرگرفته شده برای استان تهران پاسخگوی تقاضای مردم این استان نیست.

 

محمد تقی‌زاده  در تشریح کمبود منابع مالی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه پروژه‌های عمرانی بخش راه و شهرسازی اظهارکرد: با توجه به اینکه اعتبارات در نظرگرفته شده برای استان تهران کافی نیست، ضروری است راه و شهرسازی استان تهران مدل تامین منابع در استان تهران را طراحی کند و از ظرفیت موجود در این استان برای طرح‌های فنی و عمرانی استفاده شود.

 

وی افزود: مقرر شده است اداره کل راه و شهرسازی استان تهران وضعیت راه‌های استان تهران را بررسی کند و گزارشی مقایسه‌ای در خصوص وضعیت راه‌های استان تهران نسبت به راه‌های کشور با در نظر گرفتن وضعیت جمعیت و تراکم راه‌ها همچنین چگونگی تخصیص اعتبارات در حوزه راه را به‌صورت علمی و تخصصی تهیه و تنظیم کند.

 

تقی‌زاده در خصوص طراحی مدل جذب اعتبارات برای انجام طرح‌های عمرانی در استان تهران تاکید کرد: کمیته‌ای با حضور دفتر فنی استانداری تهران، سازمان مدیریت و راه و شهرسازی استان تهران تشکیل می‌شود تا مدلی برای جذب اعتبارات جهت طرح‌های فنی و عمرانی بررسی و طراحی کنند تا طرح‌های عمرانی ضروری در استان تهران نیاز به گذشت زمان برای تامین منابع مالی نداشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید