ناصر سالاری: گرفتن ۶ امتیاز از پرسپولیس و تراکتورسازی فوق‌العاده است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۳۳
    کد خبر :487020

ناصر سالاری، دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که هدف آنها وارد شدن به جمع مدعیان و حضور در بین تیم‌های بالای جدول است.

ناصر سالاری با اشاره به برد تیمش برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس بدون شک یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است، ولی ما با انجام یک بازی حساب‌شده آنها را شکست دادیم. ما در این بازی مستحق برد بودیم و یک بازی منطقی و هوشیارانه انجام دادیم، از طرفی به خوبی روی نقاط ضعف و قوت حریف آگاهی داشتیم و هدف‌مان هم این بود که از این بازی خانگی بهترین استفاده را ببریم. قطعاً گرفتن این سه امتیاز در ادامه راه خیلی به ما کمک خواهد کرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به اعتراض پرسپولیسی‌ها به قضاوت کرمانشاهی در این مسابقه تأکید کرد: ما در دقایق ابتدایی توسط میرزایی به گل رسیدیم که این گل آفساید نبود. در آن صحنه ما ضرر کردیم و در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد که ما از داوری سود برده باشیم. خطایی هم که روی میرزایی انجام شد، پنالتی بود.

سالاری با اشاره به عملکرد فولاد بعد از حضور افشین قطبی در این تیم خاطرنشان کرد: خدا را شکر که در سه بازی گذشته نتایج خوبی گرفتیم. کسب هفت امتیاز وضعیت ما را در جدول بهتر کرد. ما از تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتورسازی شش امتیاز گرفتیم که این فوق‌العاده است و امیدوارم که این روند خوب فولاد ادامه داشته باشد.

به گزارش تسنیم ،وی در پاسخ به این پرسش که هدف فولاد در لیگ امسال چیست، تصریح کرد: هدف ما این است که این روند خوب را ادامه داده و خیلی زود وارد جمع مدعیان شویم. فولاد این پتانسیل را دارد که در بین بالانشین‌ها قرار بگیرد.

سنگربان تیم فوتبال فولاد خوزستان که تبدیل به دروازه‌بان ثابت این تیم شده است، اظهار داشت: من در نیم‌فصل اول خیلی از بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست دادم، ولی خوشبختانه الان در وضعیت خوبی هستم و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را در فولاد داشته باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید