شرط نویدکیا برای پرسپولیس

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۲۰
    کد خبر :1051240
شرط نویدکیا برای پرسپولیس
محرم نویدکیا اعلام کرده در صورتی با انتقال محمد خدابنده‌لو به پرسپولیس موافقت می‌کند که مسعود ریگی به مس رفسنجان برود.

بحث انتقال محمد خدابنده‌لو به پرسپولیس از مدت‌ها قبل مطرح بوده است؛ هافبک ۲۴ ساله باتجربه مس رفسنجان در نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهاد سرخ‌پوشان پایتخت مواجه شده، اما تا کنون باشگاه نارنجی‌پوش با انتقال او موافقت نکرده است.

مسی‌ها که برای انتخاب سرمربی خود با چالش‌های مختلفی برخورد کردند، هر بار به دلیل ماجرای انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس را به تعویق انداختند. در زمان حضور کوتاه‌مدت سعید دقیقی در مس رفسنجان این سرمربی جوان با جدایی خدابنده‌لو به طور کامل مخالفت کرد. با بازگشت دقیقی به شمس‌آذر بار دیگر موضوع انتقال این هافبک جوان و باتجربه مطرح شد و حالا به شکل دیگری ادامه یافته است.

هافبک سابق تیم‌های پیکان، ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان که همواره علاقه خود به پرسپولیس را نشان داده، حالا با حضور محرم نویدکیا در رأس کادرفنی مس رفسنجان بار دیگر برای دریافت رضایت‌نامه خود اقدام کرده است.

نویدکیا در شرایطی خواهان جذب ریگی از پرسپولیس شده که بعید است سرخ‌پوشان با این درخواست موافقت کنند. ریگی یکی از هافبک‌های باتجربه پرسپولیس است که نقش مفیدی در ترکیب تیمش دارد و قطعا پیشنهاد مس به سرخ‌پوشان با مخالفت اوسمار مواجه می‌شود.

به هر حال موضوع جدایی خدابنده‌لو از مس رفسنجان و حضور او در پرسپولیس همچنان ادامه دارد و باید دید تا پایان نقل و انتقالات زمستانی آیا اتفاق جدیدی را در این خصوص شاهد هستیم یا خیر.

ورزش سه

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید