ناتالی پورتمن ستاره پاپ می‌شود

    کد خبر :403740

تریلر رسمی فیلم جدید ناتالی پورتمن (Natalie Portman) به اسم Vox Lux منتشر شده که در نقش ستاره پاپ عصبی ظاهر می‌شود.

این درام موزیکال با سال ۱۹۹۹ شروع می‌شود وقتی که خواهران نوجوانی به نام‌های سلست و النور تحت تاثیر اتفاق غم‌انگیزی، نمایش موزیکال را شکل می‌دهند. این خواهران توسط مدیری استخدام شده و سریعا وارد دنیای شهرت و شانس می‌شوند.

این فیلم بعدا سال ۲۰۱۷ را نشان می‌دهد که سلست (با بازی ناتالی پورتمن) ۳۱ ساله و مادر یک دختر نوجوان است. در سناریو جدید، سلست وقتی با رویداد تراژیک دیگری مواجه می‌شود در حال تقلا برای هدایت حرفه‌اش در میان شایعات است.

جنیفر ال (Jennifer Ehle)، ویلم دافو (Willem Dafoe)، ماریا دیزیا (Maria Dizza) و کریستوفر ابوت (Christopher Abbott) دیگر بازیگران فیلم هستند و بردی کوربت (Brady Corbet) نویسنده و کارگردان آن است.

این تریلر سلست ۳۱ ساله را نشان می‌دهد که مشغول صحبت درباره آلبوم جدیدش با مصاحبه کننده است. او می‌گوید: این ترکیبی از کار و زندگی من تاکنون است. من بعد از تصادفم تحت فشار زیادی بودم اما این نمایش درباره همین مسئله است. آن درباره تولد دوباره است.

سپس سلست در پشت صحنه دیده می‌شود.‌ صدای او را می‌شنویم که از مخاطبین‌اش می‌پرسد اگر تاکنون با گریه خوابیده‌اند. او رو به جمعیت می‌گوید: خیلی‌ها سعی کردند من را پایین بکشند اما من پایین نمی‌آیم.

صحنه‌ی مربوط به کنسرت نقطه‌ی مقابل صحنه‌ای است که مدیرش بیرون اتاق ایستاده و از او می‌خواهد بیرون برود.

او در صحنه دیگری می‌گوید: در دنیای عجیبی زندگی می‌کنیم. و راهی که من برای زندگی انتخاب کرده‌ام درست مقابل دیدگاه مردم به خیلی چیزهاست.

صحنه‌های بعدی سلست را نشان می‌دهند که از پاپاراتزی‌ها می‌خواهد دنبالش نکنند و در رستوران به هنگام سفارش غذا بدجور از کوره در می‌رود. بعد از غذا دخترش به او می‌گوید نگرانش است.

سلست در صحنه‌ای که لباس نامناسبی بر تن کرده می‌گوید: تنها چیزی که مهم است این است که تو یک فرشته داری. او بعدا به مدیرش می‌گوید ترسیده و این حاکی از تجربه او از آسیبی است که دیده.

مونتاژ صورت گرفته در کلیپ، بخش‌های متفاوتی از کار سلست را با تصور خاصی نشان میدهد که شامل انفجار ماشین و گروهی از افراد با تفنگ است. سلست در پایان تریلر می‌گوید: آن‌ها یک نمایش می‌خواستند و من هم یک نمایش بهشون دادم.

فیلم Vox Lux، در ماه سپتامبر در فستیوال بین‌المللی فیلم به نمایش در می‌آید و ۷ دسامبر راهی سینماها می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید