میلاد فراهانی: قراردادم را فسخ کردم چون بازیکن مورد علاقه مرزبان نبودم

  • ورزشی
  • شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۳۸
    کد خبر :413859

میلاد فراهانی، دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده است و دیگر برای نفتی‌ها بازی نخواهد کرد.

میلاد فراهانی درباره اینکه چرا قراردادش را با نفت مسجدسلیمان فسخ کرده است، گفت: وقتی به این تیم آمدم توافقاتی با مدیریت باشگاه داشتم و آن زمان هم عبدالله ویسی دنبال این بود که باشگاه به تعهدات خودش در مورد بازیکنان عمل کند. قسمتی از این تعهدات عملی شد که بعدها مدیریت باشگاه تغییر کرد و آقای مرزبان به تیم آمد تا هدایت نفت مسجدسلیمان را بر عهده بگیرد. من انتظار داشتم که باشگاه تعهداتش را عملی کند، ولی در ادامه این اتفاق رخ نداد.

وی در ادامه یادآور شد: قبل از بازی با استقلال خوزستان قرار بود که به بازیکنان پول بدهند و من هم تصور کردم که نامم در بین بازیکنانی است که قرار است پول بگیرند. باشگاه به تمامی بازیکنان پول داد، اما به حساب من پولی ریخته نشد. من در این خصوص با آقای مرزبان صحبت کردم که ایشان گفت توافقاتی را که من با باشگاه داشته‌ام، قبول ندارد. او حتی گفت که چرا شما باید پول بگیری! هدف من این نبود که باشگاه را تحت فشار بگذارم و بگویم همین الان پول من را بدهید. من معتقدم که مرزبان می‌توانست در این زمینه با باشگاه صحبت کند، ولی او با صراحت گفت که توافقات من با باشگاه را قبول ندارد.

به گزارش تسنیم ،فراهانی همچنین خاطرنشان کرد: وقتی با چنین شرایطی مواجه شدم به مرزبان گفتم که نمی‌توانم با این وضعیت در تیم بمانم و ایشان هم گفت که همین حالا می‌توانی از نفت مسجدسلیمان جدا شوی. من به مرزبان گفتم احساس می‌کنم که با من مشکل دارید که در جواب گفت تو که هستی که با تو مشکل داشته باشم! من دوست نداشتم چنین شرایطی ایجاد شود، ولی متأسفانه این اتفاقات رخ داد و من در نهایت قراردادم را با نفت مسجدسلیمان فسخ کردم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید