شهادت ۵ مرزبان فراجا در سراوان/ جزئیات و اسامی شهدا

  • سیاسی
  • یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۸:۳۷
    کد خبر :995375
شهدای مرزبانی سراوان

در درگیری شب گذشته مرزبانان با یک گروهک تروریستی در برجک مزه‌سر سراوان، ۵ مرزبان مرز به شهادت رسیدند و ۲ مرزبان دیگر مجروح شدند. در این درگیری که در منطقه “مَک سوخته” رخ داد، ۲ مرزبان کادر و ۳ سرباز به شهادت رسیدند و ۲ مأمور دیگر نیز مجروح شدند.

در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور، اشرار با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی “مزه سر” هنگ مرزی سراوان روبه رو شدند که در این درگیری متاسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند

ساعتی قبل پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی “مزه‌سر” هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که متأسفانه در این درگیری، پنج تن از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.

یکی دیگر از مرزبانان که در این حمله مجروح شده بود دقایقی پیش به شهادت رسید و تعداد شهدای حادثه برجک “مزه سر” هنگ مرزی سراوان به 6 نفر افزایش یافت.

اسامی شهدا :

گروهبان یکم شهید “حسین بادامکی”

گروهبان یکم شهید “علی غنی با تدبیر”

گروهبان یکم شهید “رضا برجی”

سرباز وظیفه شهید “محمد جمالزاده”

سرباز وظیفه شهید “یونس سیفی نژاد”

سرباز وظیفه شهید “ناصر حیدری”

جزئیات درگیری مرزبانان

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در این باره به رسانه ها گفت: ۶ نیروی مرزبان در حمله گروهک «جیش الظلم» به پاسگاه مرزی شهرستان سراوان به شهادت رسیدند که دستورهای قضائی لازم برای دستگیری عوامل این حادثه صادر شده است.

مهدی شمس آبادی اظهار داشت: شب گذشته در پی حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی مک سوخته شهرستان سراوان، ۶ تن از نیرو‌های هنگ مرزی این شهرستان شهید و تعدادی نیز مجروح شدند. دستورهای قضایی لازم جهت دستگیری عوامل این حادثه از سوی دادستانی صادر شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید