میتسوبیشی از بازار چین خداحافظی کرد

    کد خبر :1055393
میتسوبیشی

میتسوبیشی چین را ترک کرد و تنها جوینت ونچری که برای بازار محلی خودرو تولید می کرد، GAC میتسوبیشی موتورز، نام خود را رسما به خودروی هونان ژیشیانگ تغییر داد.

بازتاب-با این حال، شرکت میتسوبیشی موتورز و شرکت میتسوبیشی سهامداران شرکت جدید نیستند. با قضاوت بر اساس استخراج از رجیستری، Hunan Zhixiang Automobile تقریباً همان کاری را که سرمایه گذاری مشترک انجام می‌دهد به عمل می‌رساند.

هدف آن فروش وسایل نقلیه و قطعات یدکی خواهد بود و شرکت جدید توسط گروه خودروسازی گوانگژو مدیریت خواهد شد. این کارخانه بزرگ که پیشتر خودروهای این برند ژاپنی را تولید می‌کرد، توسط گروه GAC اداره می‌شود.

میتسوبیشی

چینی‌ها قصد دارند ظرفیت تولید را افزایش دهند و تولید انبوه خودرو را در ژوئن 2024 از سر بگیرند. حال باید دید خروج میتسوبیشی از این بازار چه نتایجی را به دنبال دارد و آیا لطمه‌ای بر میزان فروش کمپانی ژاپنی خواهد بود یا خیر.

میتسوبیشی همیشه با جوین ونچرهایی همکاری کرده و به تولید محصول پرداخته است. اکنون به نظر رسیده مسئله فروش و عدم استقبال کافی از محصولات این شرکت را برآن داشت تا به خروج از بازار چین بیاندیشد، بازاری که شرکت‌های مختلفی به دنبال آن هستند.

بدون شک محصولات هیجان انگیزی در سبد تولید این خودروساز است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید