مگوایر در جمع شیاطین سرخ ماندنی شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۱۳
    کد خبر :935210

هری مگوایر که اخیراً بحث احتمال انتقال او به چلسی در جریان معاوضه با کریستین پولیسیچ مطرح بود، در این تابستان جایی نخواهد رفت و در جمع شیاطین سرخ باقی خواهد ماند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا اما خبر داد؛ مذاکره‌ای بین دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی برسر مگوایر در جریان نیست و انتظار می‌رود این مدافع انگلیسی این فصل در منچستریونایتد بماند و برای بازپس‌گیری جایگاهش در ترکیب اصلی منچستریونایتد با دیگر مدافعان تیم به رقابت بپردازد. در سوی دیگر هم چلسی همچنان خواهان به خدمت گرفتن وزلی فوفانا مدافع فرانسوی و 21 ساله تیم فوتبال لسترسیتی است.

عملکرد این مدافع انگلیسی در منچستریونایتد با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است و اریک تن‌هاخ پس از استفاده از او در ترکیب اصلی منچستریونایتد در شکست مقابل تیم‌های برایتون و برنتفورد، سرانجام تصمیم گرفت در بازی با لیورپول او را نیمکت‌نشین کند، دیداری که با برتری 2 بر یک شیاطین سرخ همراه شد. به نظر می‌رسد جایگاه ملی‌پوش منچستریونایتد در این تیم به خطر افتاده است و او برای قرار گرفتن مجدد در ترکیب اصلی شیاطین سرخ با بازیکنانی همچون لیساندرو مارتینس و واران رقابت کند.

مگوایر 29 ساله که در سال 2019 در ازای 80 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست و تبدیل به گران‌قیمت‌ترین مدافع جهان شد، تا پایان ماه ژوئن 2025 تحت‌قرارداد این باشگاه انگلیسی است.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید