سولسشر: یونایتد باید بازی‌ها را بهتر شروع کند

  • ورزشی
  • جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹
    کد خبر :694462

اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل دربی‌کانتی در جام حذفی انگلیس گفت تیمش علیرغم این پیروزی مشکلاتی دارد و از جمله باید بازی‌ها را بهتر شروع کند.

منچستریونایتد در مرحله پنجم جام حذفی انگلیس به مصاف دربی‌کانتی رفت که وین رونی اسطوره سابق شیاطین سرخ را در ترکیب خود داشت. ولی شاگردان اوله گنار سولسشر با گلهای لوک شاو و دو گل از اودیون ایگالو ستاره جدید یونایتد که در دو بازی به عنوان بازیکن فیکس موفق شده سه گل برای منچستریونایتد به ثمر برساند موفق شد حریفش را 3-0 ازپیش رو برداشته و به مرحله بعدی صعود کند.

اما در پایان بازی اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد ضمن خوشحالی از نتیجه تیمش اذعان کرد که یونایتد همچنان مشکلاتی دارد که باید رفع شود و از جمله باید بازی‌هایش را بهتر شروع کند.

به گزارش ورزش سه،سولسشر در پایان بازی به خبرنگاران گفت:” ما در اوایل بازی خیلی خوب کار نکردیم ولی وقتی ما دو گل اول را به آن خوبی به ثمر رساندیم همه مشکلات را فراموش کردیم و این دو گل برایمان واقعا لذت‌بخش بود”.

در این بازی سرخیو رومرو دروازه‌بان یونایتد چندین بار فرصت‌های خوب دربی را با درخشش خود دفع کرد و از جمله دو بار مانع از گل شدن ضربات ایستگاهی خطرناک وین رونی شد. علاوه بر درخشش ایگالو، رومرو بدون شک یکی از بهترین‌های شیاطین سرخ در این بازی بود.

سولسشر در ادامه گفت:” در شروع نیمه دوم آنها ما را تحت فشار گذاشتند ولی یک گل عالی از ایگالو و یک سیو بی‌نظیر از سرخیو رومرو روی ضربه آزاد وین رونی باعث شد از این فشارها عبور کرده و با یک نتیجه عالی به پیروزی برسیم”.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید