مک بوک منعطف اپل سال 2027 از راه می رسد

    کد خبر :1056353
مک بوک منعطف

اپل احتمالا رویکردی منحصر به فرد در حال بررسی بازار دستگاه‌های تاشو باشد. به گفته تحلیلگر مینگ-چی کو، این شرکت یک مک بوک تاشو با صفحه نمایش 20 اینچی را سال 2027 عرضه خواهد کرد.

بازتاب-مینگ چی کو در X/Twitter اشاره کرد که اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه در دسترس نیست، به نظر می‌رسد این تنها محصول تاشو اپل با جدول زمانی مشخص برای توسعه باشد.

او اشاره کرد که تولید انبوه این مک بوک جدید احتمالاً در سال 2027 آغاز می‌شود که نشان دهنده رویکرد محتاطانه اپل نسبت به فناوری تاشو است. بیانیه کو با اشاره‌های قبلی تحلیلگر نمایشگر راس یانگ و وب سایت کره‌ای The Elec از این کانسپت مطابقت دارد. جزئیات در مورد طراحی دستگاه در دست نیست، اما از بزرگ‌ترین لپ تاپ فعلی اپل، مک بوک پرو 16 اینچی پیشی می‌گیرد و احتمالاً سایز نمایشگر مشابه مک بوک پرو 17 اینچی متوقف شده را احیا می‌کند.

مک بوک منعطف

در حالی که فرم فاکتور دقیق ناشناخته باقی مانده، یک طراحی تاشو می‌تواند تطبیق پذیری را ارائه دهد. ممکن است در صورت باز شدن جزئی به عنوان یک لپ تاپ سنتی عمل کند یا در صورت باز بودن کامل، یک تجربه نمایش گسترده ارائه دهد. نظرات کو همچنین نشان می‌دهد که اپل در حال حاضر هیچ برنامه قریب‌الوقوعی برای آیفون یا آیپدهای تاشو ندارد، علی‌رغم همه گمانه‌زنی‌هایی که شنیده‌ایم.

اگر به گزارش‌های قبلی نگاه کنیم، ظاهراً اپل در حال بررسی بازار تاشو با برنامه‌هایی برای یک دستگاه 7 اینچی تا 8 اینچی است که می‌تواند جایگزین آی‌پد مینی شود. شایعه شده است که این نوع آیپد تاشو بین سال‌های 2026 تا 2027 عرضه می‌شود. با این حال، با توجه به آخرین اظهارنظر مینگ چی، به نظر می‌رسد که آیفون یا آی‌پدهای تاشو هنوز یک امکان دور هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید