مک بوک آینده اپل دارای پد شارژ بی سیم و نمایشگر دوگانه/ بدون صفحه کلید

    کد خبر :920419
مک بوک آینده اپل

اپل به تازگی ثبت اختراعی داشته که نشان می دهد برنامه خاصی برای نسل بعدی مک بوک های خود دارد. لپ تاپ هایی که قرار نیست طراحی نسل فعلی خود را حفظ کننده و با ویژگی‌های عجیب از راه می رسند.

بازتاب-  طبق پتنت به ثبت رسیده، مک بوک موردنظر دارای نمایشگر دوگانه است و می‌تواند گوشی آیفون را به صورت بی سیم شارژ کند. در واقع از پد شارژ بی سیم هم بهره می‌برد و در سوی دیگر خبری از صفحه کلید نیست. در حالی که امروز بیشتر لپ تاپ بدون صفحه کلید نیستند، اپل در سر می‌پروراند تا لپ تاپ بدون صفحه کلیدی ارائه دهد. طبق اطلاعات فاش شده، خبری از صفحه کلید نیست اما یک بخش لمسی در نظر گرفته که به نوعی صفحه لمسی بوده و جایگزین صفحه کلید خواهد شد.

مک بوک آینده اپل دارای پد شارژ بی سیم و نمایشگر دوگانه

البته چنین ایده‌ای به شدت آینده نگرانه بوده که شاهد لپ تاپی بدون صفحه کلید باشیم. گفته شده این مک بوک دارای نمایشگر دومی بوده که در بخش پایه جای گرفته و این قسمت می‌تواند نمایش دهنده کیبورد هم باشد.

بخش پایه علاوه بر نمایشگر ثانویه شامل حسگر شتاب سنج، بیومتریک و برخی دیگر خواهد شد. چنین مشخصه‌هایی اگر در مک بوک آینده به کار گرفته شود جالب خواهد شد. البته بعید است به این زودی‌ها شاهد چنین لپ تاپی از سوی اپل باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید