موبایل های هواوی با ۷۰ اپلیکیشن پیش فرض به بازار می آیند

    کد خبر :683992

طبق گزارشی جدید هواوی تصمیم دارد موبایل های جدیدش را با ۷۰ اپلیکیشن پیش فرض به بازار عرضه کند تا به این ترتیب عدم دسترسی به سرویس های گوگل در دستگاه هایش را جبران کند.

به نظر می رسد هواوی تصمیم دارد مدل های جهانی موبایل هایش را با ۷۰ اپلیکیشن پیش فرض به بازار عرضه کند تا به این ترتیب فقدان سرویس های گوگل جبران شود.

این تولید کننده چینی موبایل اجازه استفاده از نرم افزار شرکت های آمریکایی از جمله گوگل را ندارد به همین دلیل موبایل های آن در مقایسه با تولید کنندگان دیگر با عدم مزیت هایی روبرو هستند.

طبق گزارش یک وب سایت روسیMobiltelefon.ru، احتمال دارد هواوی ۷۰ اپلیکیشن پیش فرض را روی موبایل هایی نصب کند که در سال جاری میلادی به بازار عرضه می شوند.

پیش بینی می شود این اپلیکیشن ها شامل محبوب ترین اپ های گوگل پلی استور یا نسخه های جایگزین برای اپلیکیشن هایی باشند که به سرویس گوگل وابسته هستند.

البته اپلیکیشن های پیش فرض هواوی براساس منطقه عرضه موبایل، متفاوت خواهد بود.

از آنجا که موبایل های هواوی نمی توانند از سرویس های گوگل استفاده کنند، شرکت مذکور باید جایگزینی مناسب برای اپلیکیشن های محبوب مانند یوتیوب و گوگل مپس بیابد.

این گزارش اشاره می کند هواوی سرویس ویدئو خود به نام « هواوی ویدئو» را در ماه مارس سال جاری عرضه می کند. احتمالا زمان عرضه این سرویس با رونمایی از موبایل «P۴۰» همزمان باشد.

در اپ استور هواوی(هواوی اپ گالری) هم اکنون حدود ۴۵ هزار اپلیکیشن وجود دارد . این در حالی است که در گوگل پلی استور حدود ۳ میلیون اپلیکیشن وجود دارد.

هواوی تصمیم دارد طی ۴ ماه آتی اپلیکیشن های پیش فرض را در حداقل ۹ مدل دستگاه نصب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید