مواضع تند نماینده سابق مجلس در حمایت از اعتراضات

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۴۸
    کد خبر :947059
افشاگری محمود صادقی علیه صداوسیما

محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب پیشین مجلس و فعال سیاسی کنونی، مدت‌ها است که موضع‌های تند و صریحی را در خصوص سیاست‌های کلی نظام و رهبری می‌گیرد. به نظر می‌رسد او تمام تلاش خودش را می‌کند تا با موضع گیری هایش مسئولین ذی ربط را رنجانده و به پای برخورد با او بکشاند.

رفتار اعتراضی او در یکی دوسال اخیر، مدام در دو موضوع تجلی میکند، موضوع برجام و انتخابات آزاد. گاهی هم طعنه‌ای به رفراندوم نظام میزند. گه گاهی نیز مسئله رهبری را پیش میکشد و درباره وضعیت مجلس خبرگان رهبری و سیاست‌های حاکمیت توییت میزند. اما پس از حوادث اخیر موضع گیری‌های او صریح‌تر و تند‌تر اظهار نظر میکند. در بینشان نیز گاهی مسئله آزادی بیان را مطرح می‌کند تا تندروی خود را پوشش دهد.

صادقی امروزه در توییت‌های خود دم از ناامیدی میزند و در توییتی خود مدعیست که هیچ کورسویی برای اصلاح نظام نمی‌بیند. او مدعیست که رفتار نظام با معترضین جنایت و حتی گشت ارشاد را گشت کشتار عنوان می‌کند.

 اظهارات جنجالی او همیشه سر تیتر بوده و اکنون نیز سعی میکند به طور مداوم توییت‌های تند منتشر کند. اظهارات او در قامت یک نماینده مجلس و ادعا‌های آینده اش از گفتگو با مقامات حکومتی، میتواند هزینه‌های  قابل توجهی را به بار بیاورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید