مهیار عیار به ماه رمضان می رسد؟

    کد خبر :1017452
مهیار عیار

 این روزها سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در شهرک غزالی فیلمبرداری می‌شود. سریالی که گفته می‌شود قرار است برای ماه رمضان آماده شود؛ البته تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی اعتقاد دارد باید منتظر بمانیم و ببینیم مراحل تولید به کجا می‌رسد.

«مهیار عیار» با بازی کامران تفتی در نقش اول و حضور متین ستوده به عنوان بازیگر نقش خاتون، بهنام تشکر نقش کلانتر شهر اصفهان، سیامک انصاری نقش داروغه و بازیگرانی همچون صفا آقاجانی، رامین ناصرنصیر، جواد انصافی، آتش تقی‌پور، مهدی حاجیان، بهروز بخت‌آور، جواد کشانی و سهیل نوشادیان پیش می‌رود و به گفته بهروز مفید تهیه‌کننده این سریال مرحله به مرحله بازیگران دیگری هم به سریال اضافه خواهند شد.

در هر قسمت این سریال 33 سکانس وجود دارد و کار با تعداد زیادی از لوکیشن فیلمبرداری می‌شود.

نکته‌ای که پیش‌تر به عنوان حاشیه این سریال مطرح شد جا به جایی الیکا عبدالرزاقی با متین ستوده در برخی کانال‌های مجازی بود. بهروز مفید در واکنش به این حواشی، به خبرنگار تسنیم توضیح داد که خانم عبدالرزاقی قرارداد با سریال «سلمان فارسی» داشتند و از ایشان دعوت کردیم توأمان با آن مجموعه تلویزیونی در خدمت‌شان باشیم. اما با تغییراتی که در لوکیشن‌ها و زمان‌بندی آن سریال اتفاق افتاد، ایشان نمی‌توانستند با سریال ما هماهنگ شوند و این جا به جایی اتفاق افتاد و دلیل دیگری نداشت.

او همچنین روی این موضوع تأکید کرد که ان‌شاءالله تا آخر امسال تصویربرداری به پایان خواهد رسید اما فعلاً نمی‌توان درباره زمان پخش نکته‌ای گفت.

به گفته تهیه‌کننده این سریال قرار است «مهیار عیار» در لوکیشن‌های دیگری هم فیلمبرداری شود که یکی از آنها شهر کاشان خواهد بود.

سریال «مهیار عیار» داستان راهزنی است که براساس اتفاقی که در شهر یزد برایش می افتد، پای چوبه‌دار، خواهشی را که دیدار مادرش در آخرین دقایق بوده است، مطرح می‌کند. جوانمردی برای اینکه راهزن به خواسته‌اش برسد وساطت می‌کند و این اقدام باعث می‌شود راهزن دچار تحول شود و به سمت عیاری بیاید. مهیار یا همان راهزن از مهارت و ذکاوت خوبی برخوردار است و به مرور با مشکلاتی که در شهر اصفهان برای مردم و داروغه و … اتفاق می‌افتد، درگیر می‌شود و هر بار درگیر داستان جدیدی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید