مهلت ثبت‌نام رانندگان سرویس مدارس تا 10 مرداد

    کد خبر :571127

پیرو دستور العمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور ، ثبت نام شرکت‌ها و رانندگان متقاضی سرویس مدارس از 22 تیر ماه لغایت 10 مرداد ماه 98 با مراجعه به دفاتر پیشخوان می‌باشد.

روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اعلام کرد:‌ در راستای اجرای تبصره 4 ماده 6 دستورالعمل اجرایی آئین‌نامه حمل و نقل دانش‌آموزی، در گام دوم ، فراخوان رانندگانی که مایل به فعالیت در حوزه حمل و نقل دانش آموزان می‌باشند از 22 تیرماه لغایت 10 مرداد 98 می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و در شهر تهران به دفاتر خدمات تاکسیرانی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
لازم است تا پس از تأیید و معرفی شرکت‌های مجاز از طریق سامانه الکترونیکی« سپند»، متقاضیان باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دفاتر پیشخوان دولت در تاریخ‌های ذکر شده مراجعه نمایند.
بر اساس این دستور العمل، پیش از این ثبت نام رانندگان به صورت خوداظهاری انجام می‌پذیرفت که فرآیند اجرایی را به علت ثبت نام‌های ناقص و یا اشتباه با مشکل مواجه نموده از اینرو به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی، زمینه ثبت نام رانندگان از طریق دفاتر پیشخوان دولت فراهم شده است لذا متقاضیان می‌بایست در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام به روش اعلامی اقدام نمایند.
به گزارش ایسنا، گفتنی است، کلیه ثبت‌نام‌هایی که پیش از ابلاغ از ابتدای سال 98 به صورت خود اظهاری در سامانه سپند تکمیل شده معتبر بوده و نیازی به ثبت نام مجدد نمی‌باشد. اطلاعات این افراد در پنل کاربر «شهردار» در قسمت «نیاز به برررسی» قابل دسترسی و بهره‌برداری است.
شایان ذکر است، با توجه به مصوبه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور و ابلاغیه وزیر کشور، تمامی خودروهای فعال در زمینه حمل و نقل دانش‌آموزی مکلف به استفاده از علائم ممیزه، بالاخص نصب برچسب شناسایی اخذ شده از سامانه سپند بوده و در غیر اینصورت توسط عوامل پلیس راهور اعمال قانون و مشمول جریمه می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید