مهلت آزادسازی سهام عدالت فعلا ادامه دارد/ حدود یک میلیون نفر سهام خود را فروختند

    کد خبر :723834

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه فرصت انتخاب روش مستقیم برای مدیریت این سهام فعلا ادامه دارد، اظهار کرد: حدود یک میلیون نفر تاکنون سهام عدالت خود را فروختند.

حسین فهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که پیش از این اعلام شده بود که مشمولان سهام عدالت تا ۲۹ خرداد ماه فرصت دارند روش مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب کنند، افزود: این مهلت فعلا ادامه دارد و شنبه در جلسه شورای عالی بورس در مورد این که مهلت آزادسازی سهام عدالت تا چه زمانی ادامه داشته باشد، تصمیم گیری خواهد شد.

وی در مورد این که تاکنون چند مشمول روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند؟ گفت: تاکنون حدود ۲۰ میلیون نفر از حدود ۴۷ میلیون نفر مشمول سهام عدالت که در قید حیات هستند، روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند.

به گفته سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت طبق آمار حدود یک میلیون نفر تاکنون سهام عدالت خود را فروختند.

براساس این گزارش مشمولان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.Samanese.ir نسبت به انتخاب روش مدیریت مستقیم برای سهام خود اقدام کنند. عدم مراجعه مشمولین به درگاه مذکور به معنی انتخاب روش غیر مستقیم است.

سهامداران توجه داشته باشند چنانچه روش مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب کنند می‌توانند ۳۰ درصد از سهام خود را از طریق بانک‌ها یا کارگزاری ها به فروش برساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید