مهدی طارمی در رادار منچستریونایتد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۰۹
    کد خبر :1005369

یک روزنامه پرتغالی اعلام کرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در رادار باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفته است.

مهدی طارمی مهاجم ۳۰ ساله تیم فوتبال پورتو در تازه‌ترین مصاحبه خود تایید کرد که از باشگاه اورتون انگلیس پیشنهاد دارد اما به بازی در این تیم مایل نیست. این مهاجم همچنین در واکنش به پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی الهلال هم گفت که می‌خواهد کاری را انجام بدهد که برایش زحمت کشیده است یعنی همچنان تمایل دارد در تیم‌ها و لیگ‌های اروپایی بازی کند.

بعد از انتشار این مصاحبه، روزنامه ابولا که یکی از سه روزنامه معتبر ورزشی در پرتغال است خبر داد طارمی وارد رادار منچستر یونایتد شده است.

در هفته‌های گذشته بارها خبرهای مختلفی از فضای مجازی و رسانه‌هایی با اعتبار کمتر در خصوص علاقه یونایتد به مهاجم پورتو منتشر شده بود اما ابولا یکی از معتبرترین منابع خبری در این مورد است.

این روزنامه ورزشی نوشت: «طارمی که باشگاه پورتو برای او حداقل ۲۰ میلیون یورو می‌خواهد، مدتی است که توسط باشگاه اولدترافورد دنبال می‌شود و اریک تن هاگ ویژگی‌های این بازیکن ایرانی که از شنبه (امروز) وارد آخرین سال قراردادش با پورتو می‌شود، دوست دارد.»

ابولا همچنین با اشاره به حضور «برونو فرناندز» و «دیوگو دالوت» پرتغالی در یونایتد، تاکید کرد که این باشگاه طارمی را به صورت ویژه مدنظر قرار دارد.

مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید