مقدمات آزادی نبی هوادار سپاهان و چند زندانی دیگر فراهم شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۰۹
    کد خبر :243379

هواداران تیم فوتبال سپاهان در کنار بقیه ارگان‌ها و خیرین عزیز دست به کار شدند و در طی یک هفته با کمک‌های نقدی خودشان مقدمات آزادی نبی و چند زندانی دیگر را فراهم کردند .

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت باشگاه سپاهان ، در آخرین روزهای سال ۱۳۹۶ و در شرایطی که همه خانواده‌های ایرانی در انتظار فرا رسیدن نوروز هستند باز هم همت و نوعدوستی مردم ایران پرده دیگری از مهربانی و جوانمردی را به نمایش گذاشت تا چند زندانی بتوانند به آغوش خانواده بازگردند و سال جدید زندگی خودشان را در کنار عزیزانشان تحویل کنند . بعد از فراخوان هفته گذشته برنامه ۹۰ و پخش تصاویری از نبی جوان هوادار متعصب و سپاهانی فوتبال ایران ، هموطنان عزیزمان در کنار بقیه ارگان‌ها و خیرین عزیز دست به کار شدند و در طی یک هفته با کمک‌های نقدی خودشان مقدمات آزادی نبی و چند زندانی دیگر را فراهم کردند .

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هم در کنار بقیه مردم نقشی کوچک در این حماسه بزرگ ایفا کرد و برخود لازم می‌دانیم در مقابل نوعدوستی مردم عزیز ایران سرتعظیم فرود آوریم .

امیدواریم با نهادینه شدن این فرهنگ در سال آینده باز هم شاهد نشستن خنده بر لب های عزیزانی باشیم که قبلا به واسطه یک اشتباه کوچک و غیرعمد سالهای زیادی از عمر خودشان را پشت میله‌های سرد زندان سپری کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید