زندانی که از رساله دکتری خود دفاع کرد

    کد خبر :969107
دفاع زندانی از رساله دکتری

“ی.د” دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران در رشته سلامت و رفاه اجتماعی، امروز در زندان رجایی‌شهر و در حضور اساتید راهنما، مشاور و سه نفر به عنوان داور، به دفاع از رساله دکتری خود تحت عنوان “بررسی وضعیت کارگران و رفاه آنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی” پرداخت.

این زندانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه بین‌الملل و کارشناسی ارشد در رشته رفاه و برنامه‌ریزی از دانشگاه تهران است که چاپ دو جلد کتاب درخصوص عدالت و سیاست‌گذاری اجتماعی و همچنین 4 مقاله از دستاوردهای علمی او محسوب می‌شود.

به گفته عزیزی؛ مدیر زندان رجایی‌شهر تمامی منابع مورد نیاز جهت تنظیم رساله دکتری با همکاری و مساعدت واحد فرهنگی در اختیار مددجو قرار گرفته است.

در این رابطه لازم به ذکر است که در حال حاضر با ایجاد زیرساخت‌های لازم و تامین ابزار و تجهیزات مورد نیاز، امکان تحصیل در ایام تحمل حبس برای تمامی مددجویان علاقه‌مند توسط واحدهای ذیربط فراهم شده است.

هم‌اکنون تعداد 11 نفر از مددجویان زندان رجایی‌شهر در مقطع کارشناسی رشته حسابداری و 2 نفر در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران و حقوق بین‌الملل در حال ادامه تحصیل هستند.

تسنیم/

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. رحمتی گفت:
    موافقم ۱

    اصلا‌چطور‌است‌دانشگاه‌تهران‌‌شعبه‌ای‌ازدانشکده‌علوم‌سیاسی‌خود‌را‌در‌زندان‌بزندپلیسهای‌جوانمرد‌از‌دستگیری‌افراد‌نخبه‌سیاسی شرمنده‌نشوند

دیدگاهتان را بنویسید