معرفی گوشی ردمی 13C شیائومی/اقتصادی خوش استایل

    کد خبر :1043144
ردمی 13C

شرکت شیائومی یکی از برندهای باسابقه و محبوب بوده که هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین باید به گوشی ردمی 13C موردتوجه اشاره کرد.

بازتاب-محصولات مختلفی تاکنون توسط ردمی و شیائومی عرضه شده اما ردمی 13C یک مدل برجسته بوده که می‌توان انتظار گوشی با آن داشت که در کنار طراحی شیک خود، سخت افزار قابل قبولی دارد.

در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

طراحی و ساخت

ردمی 13C دارای ابعاد 168 در 78 در 8.1 میلیمتر بوده و وزن آن 192 گرم است. یک نمایشگر ناچ با حاشیه شامل آن شده و در عقب دو ماژول دوربین بزرگ با فلاش LED تعبیه شد. این گوشی بدنه و فریم آن از جنس پلاستیک بوده و در برابر پاشش آب مقاومت می‌کند. یک پورت USB-C داشته و جک 3.5 میلیمتری هدفون شامل آن شد. همچنین قابلیت ارتقا حافظه از طریق اسلات کارت میکرو اس دی هم شامل آن شد.

نمایشگر 

محصول ردمی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ بوده و شدت روشنایی 600 نیتی هم دارد. پوشش شیشه این نمایشگر ناچ از نوع گوریلاگلس است. نرخ نوسازی آن هم به 90 هرتز می‌رسد.

سخت افزار

ردمی 13C

ردمی 13C دارای پردازنده دیمنسیتی 6100 پلاس 6 نانومتری مدیاتک بوده که در کنار 4 تا 8 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی قرار می‌گیرد. در صورت نیاز هم می‌توان از طریق اسلات کارت میکرو اس دی حافظه را ارتقا بخشید.

دوربین

این مدل به حسگر اصلی واید 50 مگاپیکسل تجهیز بوده و یک حسگر ثانویه 0.08 مگاپیکسل هم با قابلیت تصویربرداری 1080 پیکسل شامل آن شد. در سوی دیگر باید به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم اشاره کرد. محصول ردمی در بخش جلو نیز قابلیت تصویربرداری 1080 پیکسل هم دارد.

باتری

گوشی ردمی 13C دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی بوده و سرعت شارژ 18 واتی هم دارد.

نکته پایانی 

ردمی 13C دارای ویژگی‌های قابل توجهی بوده و یک مدل ارزشمند از برند شیائومی تلقی می‌شود.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. Milad7bndbax گفت:
    موافقم ۳

    سلام گوشیش برای نرم افزار و استفاده بازی چون رم خوبی داره خوبه حافظه اش هم خوبه من الان دارم باهاش این پیامو می‌نویسم منتهای مطلب یه چیزی میگم من تالا شیائومی نداشتم بار اول که گرفتم همه چیش خوبه فقط کیفیت رنگش و اون رزولوشن و اون صفحه ای که باید و نداده مثل سامسونگ در ضمن این گوشی با رم ۸ و ۲۵۶ بودنش خدای قیمتش کمه پنج میل اصن پولی نی براش

  2. امرالله گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۱

    عالی است خدم استفاده می کنم

دیدگاهتان را بنویسید