معرفی پلتفرم های خرید آنلاین غذا در ایران + کد تخفیف

    کد خبر :953274

زندگی در دنیای دیجیتال باعث شده است که مردم به راحتی هر چیزی که می‌خواهند یا نیاز دارند را تنها با چند کلیک یک دکمه در خانه یا محل کار دریافت کنند. با سبک زندگی پرمشغله مردم در این روزها سفارش آنلاین غذا به یکی از کارهای روتین و روزانه تبدیل شده است. شما می‌توانید بدون دغدغه و به راحتی در روزهای شلوغ که فرصت آشپزی ندارید یا بیمار هستید، از پلتفرم‌های آنلاین غذای دلخواه را سفارش دهید و در زمان صرفه جویی کنید.

خرید آنلاین غذا در ایران چندین سال است در بین مردم بسیار رایج شده است و طرفداران زیادی دارد. اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید غذا، میوه، نان و حتی پروتئین را سفارش دهید. در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی چند اپلیکیشن مطرح برای سفارش آنلاین غذا می‌پردازیم، تا انتها با ما همراه شوید.

خرید آنلاین غذا از دلینو

یکی از سایت‌های ایرانی که می‌توانید از آن غذا سفارش دهید، دلینو است. دلینو یک پلتفرم مختص سفارش غذا از بهترین رستوران‌هاست و در شهرهایی مثل تهران، قم، بندرعباس، کرج، رشت، گرگان، همدان، یزد، ارومیه، گنبد کاووس و اراک فعال است و می‌توان سفارش ثبت کرد. اگر در شهر تهران هستید، می‌توانید با کد تخفیف دلینو از بهترین رستوران‌ها همانند نایب، شاندیز، گیلانه و برگر ذغالی غذای دلخواه‌تان را سفارش دهید و لذت ببرید.

مراحل ثبت سفارش غذا در دلینو بسیار ساده و آسان است. شما آدرس و لوکیشن محل دریافت غذا را در دلینو ثبت می‌کنید، سپس دلینو متخبی از برترین رستوران‌ها که نزدیک محل زندگی شما هستند را نمایش می‌دهد و شما می‌تواندی انواع غذاها را سفارش دهید. پس از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن غذا به دست شما می‌رسد و هیچ گونه تاخیری ندارد. در دلینو امکان سفارش غذاهای ایرانی، فست فود، بین الملل، سالاد، ایتالیایی، صبحانه و انواع دسر و شیرینی وجود دارد و به راحتی می‌توانید هر چه دوست دارید درب منزل دریافت کنید.

خرید آنلاین غذا از اسنپ فود

اسنپ فود اولین پلتفرم ایرانی بود که سفارش آنلاین غذا را در بین مردم رواج داد. این سایت در زمینه سفارش اینترنتی بهترین است و هر آنچه نیاز داشته باشید در آن قابل سفارش است. اسنپ فود فقط مختص سفارش غذا نیست و در این اپلیکیشن می‌توانید از کافه، نانوایی، قنادی، میوه فروشی، پروتئینی، آبمیوه و بستنی و سوپرمارکت محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و درب منزل یا محل کار دریافت کنید.

سفارش از اسنپ فود مزایای بسیاری دارد و برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

♦ متنوع بودن غذاها از غذاهای ایرانی مثل چلو کباب گرفته تا غذاهای خارجی مثل سوشی را می‌توان با کد تخفیف اسنپ فود سفارش داد.

♦ اسنپ فود برای کاربران روش‌های پرداخت مختلفی دارد و شما می‌توانید به شیوه آنلاین، پرداخت در محل یا مراجعه حضوری سفارش خود را پرداخت نمایید.

♦ اپلیکیشن و سایت اسنپ فود کاربری آسانی دارد و بر اساس نوع رستوران، محله یا غذای مورد علاقه می‌توانید در آن به جستجو بپردازید.

یکی از بخش‌های جالب در اسنپ فود، قسمت فود پارتی است که هر روز در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام پیشنهادهای با تخفیف از رستوران‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد. در بخش فود پارتی اکثر غذاها با قیمت پایین و نصف قیمت نشان داده می‌شوند و شما می‌توانید در ساعات مختلف روز برای سفارش غذا فود پارتی را بررسی کنید.

سفارش غذا از دیجی کالا جت

یکی از جدیدترین خدمات دیجی کالا جت سفارش غذا از رستوران‌های اطراف است. همانطور که می‌دانید دیجی کالا جت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که برای سفارش کالاهای مصرفی از سوپر مارکت‌های محله راه‌اندازی شد، اما به تازگی در دیجی کالا جت امکان سفارش آنلاین غذا و شیرینی هم از رستوران و قنادی‌های نزدیک به محل زندگی یا محل کار فراهم شده است.

شما می‌توانید با کد تخفیف دیجی کالا جت از رستوران‌های نزدیک محله غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید یا برای مهمانی‌های خود در کمتر از نیم ساعت کیک و شیرینی سفارش دهید. از مزیت‌های اصلی سفارش آنلاین غذا از دیجی کالا جت ارسال رایگان است، تمامی رستوران‌های اطراف شما به صورت رایگان و بدون هزینه اضافی غذا را با پیک دیجی اکسپرس ارسال می‌کنند. از دیگر مزیت‌های این فروشگاه آنلاین، سرعت ارسال بالاست. در دیجی کالا جت سفارش زیر 45 دقیقه به دست شما خواهد رسید.

جمع بندی مطالب

با توجه به پیشرفت و گستردگی سایت‌های سفارش آنلاین غذا، پیشنهاد ما به شما این است از خدمات متنوع و پر سرعت هر یک از سایت‌های معرفی شده استفاده کنید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید. سفارش آنلاین غذا فقط برای صرفه‌جویی در وقت نیست، در بعضی موارد با کدهای تخفیف و پیشنهادهای جذاب و شگفت‌انگیز این پلتفرم‌ها، در هزینه‌‌های شما هم صرفه‌جویی می‌شود و می‌توانید یک وعده غذایی خوشمزه با هزینه کم و کیفیت بالا را نوش جان کنید. برای سفارش آنلاین غذا، شیرینی، محصولات سوپر مارکتی، پروتئینی و انواع آبمیوه و بستنی می‌توانید به سایت‌های معرفی شده مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید