معرفی بیتستان، صرافی ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی

    کد خبر :886893

در دوران پاندمی، باتوجه به حجم زیاد دورکاری، تعطیلی اصناف مختلف در پیک‌ها و حتی ورشکستگی برخی از آنان، رکود اقتصادی و شرایط بحرانی معیشتی را تجربه کردیم. در این میان به علت شرایط ذکرشده رسانه‌های خارجی و داخلی روزانه به بازتاب اخبار رمزارزها و کریپتوکارنسی می‌پردازند. بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال و کسب درآمد دلاری روی آورده‌اند.

در این میان صرافی‌های زیادی جهت خرید و فروش رمزارز روی کار آمدند. یکی از دپارتمان‌های مهم هر صرافی، دپارتمان محتوای آن است. در ادامه به یکی از دپارتمان‌های تخصصی محتوا در حوزه‌ی ارز دیجیتال با نام بلاگ بیتستان خواهیم پرداخت.

دپارتمان تخصصی محتوای بیتستان

به گزارش دیجیاتو مدیر محتوای بیتستان با استفاده از استراتژیست‌های تیم، تقویم سرمقاله بخش را تهیه می‌کند و موارد زیر را مشخص می کند:

♦ ضرب الاجل برای هر پروژه

♦ محتوایی که تیم ایجاد خواهد کرد.

♦ اهداف خرد و کلان برای هر قسمت از محتوا

♦ کدام سازندگان هر پروژه و کار را انجام خواهند داد.

همچنین مدیر معمولاً مسئولیت پیگیری موفقیت هر تکه از پازل محتوا را بر اساس معیارهای مختلف بر عهده دارد. بلاگ بیتستان با داشتن مدیر متخصص در حوزه‌ی محتوا به «آموزش ۰ تا ۱۰۰ فضای بلاک‌چین، معرفی انواع رمز ارزها، نحوه‌ی ترید و…» می‌پردازد و کاربران زیادی را از وضعیت بازار آگاه می‌کند.

آموزش ترید

طبق گفته‌های دیجیتاتو، بلاگ بیستان به آموزش ترید ارز دیجیتال و مفاهیم اولیه‌ی بلاک چین در ۴ مرحله می‌پردازد:

1. چگونه یک حساب کاربری ایجاد کنید؟

2. یادگیری انجام تصمیمات درست حین سقوط و صعود بازار

3. تحلیل تکنیکال

4. ترید

اخبار و تحلیل‌های روزانه در بلاگ بیتستان

بلاگ بیتستان روزانه به بررسی نوسانات بازار و تحلیل وضعیت رمزارزها می‌پردازد. این مسئله سبب شده کاربران این سایت خیلی سریع از وضعیت این بازار سخت و پیچیده مطلع شده و تصمیمات لازم را در حوزه‌ی ترید بگیرند.

علاوه‌براین دپارتمان محتوای بیتستان با در نظر گرفتن قسمتی از بلاگ برای افراد مبتدی در ترید، به آموزش مفاهیم و اصطلاحات اولیه‌ی بلاک چین و ارزهای دیجیتال می‌پردازد.

دپارتمان پشتیبانی بیتستان

ایجاد یک تیم یا بخش پشتیبانی داخلی چالش برانگیز است. بدون درک عملکرد آن، به اهمیت فناوری اطلاعات یا هر تیم پشتیبانی دیگری پی نخواهید برد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم ابتدا نگاهی به مسئولیت ها بیندازید:

اتوماسیون فرآیندها

اتوماسیون فرآیندهای مختلف کسب و کار یکی از وظایف اصلی این بخش است. این به معنای تحقق روش‌ها و ایجاد فناوری لازم است.

ارتقاء فناوری اطلاعات

تیم پشتیبانی بیتستان به ارتقای سیستم‌های IT می‌پردازد تا شرکت را به روز نگه دارد. این تیم همچنین باید در رفع نیازهای متعددی که ممکن است در طول زمان به دلیل پیشرفت فناوری تغییر کند، کمک کند.

تضمین امنیت

این آخرین نکته نیست، اما مطمئناً یکی از عملکردهای اصلی است. تیم پشتیبانی بیتستان از امنیت سیستم مراقبت کرده و از خروج اطلاعات شرکت جلوگیری می‌کند. همچنین این صرافی رمزارز دارای سطوح امنیتی چند لایه است. با این وجود، تمامی اطلاعات خریداران و فروشندگان محفوظ می‌ماند.

شکل‌گیری بیتستان

به گزارش دیجیاتو در سال ۱۳۹۸ این تیم فعالیت خود را در مرکز نوآوری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران آغاز کرد و اکنون با بیش از ۶۰ پرسنل به ادامه کار خود می‌پردازد. در سال ۱۴۰۰بیش از ۶۰ رسانه‌ی بین‌المللی و داخلی اقتصادی اعم از viralnigeria، coinfellowship، پیوست، اخبار ملل و … به بازتاب کنفرانس خبری بیتستان پرداختند.

برای مشاهده خبر اصلی در دیجیاتو اینجا کلیک کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید