معرفی اومودا 5 محصول متفاوت برند چری/ میهمان آینده جاده های ایران را بیشتر بشناسید+ تصاویر

    کد خبر :872745

شرکت چری در نمایشگاه گونانگجو 2021 از جدیدترین شاسی بلند سایز متوسط خود با نام اومادا 5 رونمایی کرد که حالا قرار است این مدل جذاب توسط مدیران خودرو در کشور ما نیز عرضه شود.

در جریان رویداد مدیران خودرو برای معرفی برند فونیکس که چند محصول از جمله تیگو 8 پرو و تیگو 7 پلاس را شامل خواهد شد؛ این شرکت اعلام کرد که بزودی اولین اتومبیل لوکس فونیکس با نام امودا 5 به ایران می‌آید.

بازتاب_ مدیران خودرو تصمیم گرفته تا از این پس برند لوکس فونیکس را روی محصولات مونتاژی خود به کار گیرد و در واقع برند لوکس چری تحت این عنوان در ایران شناخته خواهد شد.

این محصول از گزینه‌های منحصربفرد بازار خودروهای چینی ایران خواهد بود که قطعا اگر با قیمت عاقلانه و منطقی عرضه شود، موردتوجه علاقمندان قرار خواهد گرفت.

آشنایی با اومادا 5 محصول آینده بازار ایران

شرکت چری در نمایشگاه گونانگجو 2021 از شاسی بلند سایز متوسط جدیدی رونمایی کرد که Chery X-C نام داشت. البته طبق تصاویر بدست آمده این خودرو با نام اومادا 5 پا به نمایندگی‌های این کمپانی خواهد گذاشت.

 

تاریخ عرضه جهانی اوایل سال 2022 است و یک مدل انقلابی در مقایسه با نسل قبلی شاسی بلندهای چری محسوب می‌شود.

در طراحی جلو یک جلوپنجره مشبک بزرگ را شاهد هستیم که حفره‌های چهارگوش لوزی شکلی دارد و به آمدن این خودرو از آینده اشاره دارد. در قسمت فوقانی جلوپنجره یک چراغ افقی LED ممتدی به چشم می‌خورد که باریک است و هنگام روشن شدن، جلوه زیبایی به امودا 5 می‌بخشد.

در قسمت جانبی بدنه نیز شاهد طراحی اسپرت و تهاجمی هستیم. همین ویژگی ظاهری موجب شده تا Omada 5 یک شاسی بلند شیک و مدرن به نظر برسد که توجه هر فردی را به خود جلب می‌سازد. متاسفانه جزئیات فنی دردست نیست اما مشتریان احتمالا بتوانند از میان دو مدل 1.6 لیتری توربو و 2.0 لیتری توربو یک گزینه انتخاب کنند.

در بخش کابین داخلی با محیط مدرن و پیشرفته‌ای رو به رو هستیم، یک صفحه نمایش دیجیتال برای بخش سیستم سرگرمی و یک صفحه نمایش برای بخش پشت آمپر یا سرعت سنج. چری سعی کرده متریال باکیفیتی به کار گرفته تا بتواند نظر مخاطب را جلب کند. بنابراین می‌توان چه در طراحی ظاهری و چه در نمای داخلی امودا 5 را یک پیشرفت بزرگ در سری محصولات چری دانست.

 

به روزرسانی:

چری امودا با نام تجاری فونیکس FX به ایران آمد

بلاخره چند ماه پس از عرضه مدل جوان پسند چری امودا در بازار جهانی؛ این مدل توسط شرکت فونیکس مدیران خودرو به ایران امد.

دی ماه 1401 شرکت مدیران خودرو، طی مراسمی از کراس‌اور امودا با نام فونیکس FX رونمایی کرد.

براساس اطلاعات رسمی که توسط مدیران خودرو به رسانه‌ها تحویل شده، فونیکس FX قرار است در چندین نسخه مختلف به و با قیمت متوسط یک و نیم میلیارد تومان به بازار کشورمان بیاید.

رونمایی از چری امودا فونیکس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید