مشخصات جدیدترین گوشی هایسنس لو رفت

    کد خبر :880686
مشخصات جدیدترین گوشی هایسنس لو رفت

گوشی هوشمند جدید هایسنس با شماره مدل HNR۵۵۳T گواهینامه آژانس TENAA چین را دریافت کرده و قرار است با نام هایسنس اف۷۰ راهی بازارهای این کشور شود.

درباره مشخصات این گوشی باید گفت که هایسنس اف۷۰، دارای یک پنل ال‌سی دی ۶.۸۱ اینچی است که وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل +Full HD را ارائه می‌دهد. دوربین جلویی آن ۸ مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی را ثبت کند.

ماژول دوربین مستطیلی شکل پشتی نیز دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. این دوربین با یک لنز ثانویه ۸ مگاپیکسلی و یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی همراه است که امکان دارد به ثبت تصاویر ماکرو و عکس‌های عمقی کمک کند.

این دستگاه توسط یک پردازنده ۸ هسته‌ای ناشناخته ۲.۲ گیگاهرتز تغذیه می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی به چیپست Unisoc T۷۶۰ و حافظه داخلی UFS ۳.۱ مجهز شده است. طبق آن چیزی که فاش شده، این گوشی با رم ۴، ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت و همچنین ظرفیت ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد.

هایسنس اف۷۰ با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. گواهی C۳ این دستگاه نشان می‌دهد که ممکن است از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کند. ابعاد این گوشی ۱۷۰ در ۷۸.۸ در ۸.۳۵ میلی‌متر و وزن آن ۲۱۴ گرم است.

به گزارش همشهری آنلاین، البته باید اضافه کرد که تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این دستگاه در دسترس نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید