هایسنس از گوشی با نمایشگر کاغذالکترونیکی های‌ریدر پرو رونمایی کرد

    کد خبر :964344
هایسنس

شرکت هایسنس که برندی مطرح در زمینه تولید لوازم الکترونیکی بوده از گوشی با نمایشگر کاغذ الکترونیکی به نام های‌ریدر پرو رونمایی کرد. دستگاهی که طراحی یک گوشی هوشمند را داشته اما خبری از صفحه نمایش رنگی نیست.

بازتاب-این دستگاه به عنوان هایسنس A9 Reading Edition هم شناخته می‌شود. از مشخصات کلیدی آن باید به پردازنده اسنپدراگون 662 کوالکام، نمایشگر 6.1 اینچی کاغذالکترونیکی با تراکم 300ppi، تنظیم دمای رنگ دوگانه نمایشگر، وای فای دوباند، پشتیبانی شبکه 4جی و بلوتوث 5.0 اشاره کرد.

های‌ریدر پرو باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی داشته و تنها 183 گرم وزن دارد. این تلفن هوشمند تحت سیستم‌عامل اندروید 11 عمل کرده و حتی دارای بلندگوهای فوق خطی با میکروفون دوگانه و همچنین پشتیبانی از فرمت‌های AptX، AAC، SBS و حتی LDAC است. هایسنس Hi Reader Pro را با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می‌توان خریداری کرد.

هایسنس

 Hi Reader Pro در حال حاضر با یک باکس هدیه ویژه عرضه می‌شود و قیمت آن 263 دلار است و هم‌اکنون برای خرید دردسترس قرار گرفت. برای کسانی که مطلع نیستند، نمایشگر E-Ink یا کاغذالکترونیکی اساسا تجربه‌ای شبیه به کاغذ را به کاربران ارائه می‌دهد. این نوع صفحه نمایش‌ها از آنجایی که برخی کاربران عادت به مطالعه دارند، تجربه بهتری از مشاهده را ارائه داده زیرا ظاهر کاغذ را تقلید کرده، به طور فزاینده‌ای هم محبوب هستند. هایسنس محصول مورد اشاره را در حال حاضر راهی بازار چین کرده و مشخص نیست در سایر نقاط عرضه می‌شود یا خیر.

ناگفته نماند این شرکت نیز در CES 2023 حضور پیدا خواهد کرد و انتظار داریم شاهد محصولات جدیدی در حوزه لوازم الکترونیکی از این برند چینی باشیم. در اخباری مرتبط گوشی هوشمند استاندارد جدیدی از سری هایسنس A هم به عنوان گزینه اقتصادی اخیرا معرفی شد و حال نوبت به این گزینه خوش قیمت و متفاوت رسیده است. انتظار داریم بزودی لوازم الکترونیکی جدیدی توسط این شرکت معرفی شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید