مسئولین بیدار شوند

  • سیاسی
  • جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ۰:۰۲
    کد خبر :949717

آیت‌الله‌ جوادی‌آملی امروز پنج‌شنبه در دیدار سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد: مردم ستون دین هستند و باید آسایش آنها برای همه ما اصل باشد.

وی افزود: ایران کشوری بزرگ و دارای مردمی بزرگ و بزرگ‌زاده است، اما باید توجه داشت که ما در میدان مین هستیم و دشمن پشت دیوار است و این وظیفه همگان را سنگین می‌کند تا دست از اختلافات سیاسی و جناحی بردارند و بر کمک به مردم متمرکز شوند.

این مرجع تقلید گفت: امیرالمومنین با تاکید بر حفظ هوشیاری و بیداری در مقابل دشمنان بیان می‌فرماید: اگر می‌خواهید بخوابید خواب را هم در چشمان خود مضمضه کنید نه اینکه بخوابید! «لَا تَذُوقُوا النَّوْمَ‏ إِلَّا غِرارا او مَضْمَضَة»

وی افزود: حضرت امیر در نامه خود به مردم مصر خطاب می‌کند که نگویید چون مالک اشتر استاندار ماست و رهبر خوبی است، همین کفایت است، بلکه بدانید «مَنْ نَامَ لَمْ یُنَمْ عَنْه»ُ اگر کسی بخوابد، دشمن بیدار حمله می‌کند.

آیت الله جوادی آملی اضافه کرد: اصل این است که دین ما، نظام ما، حق است و لذا ما نگران نیستیم، اما مسئولین هم باید بیدار شوند و جلوی بی‌عرضگی‌ها، اختلاس‌ها، خیانت‌ها، نجومی‌ها و باندبازی‌ها گرفته شود تا خطری کشور را تهدید نکند، در غیر این صورت این گرفتاری‌ها همچنان خواهد بود!

وی گفت: با کمیته امداد نمی‌شود کشور را اداره کرد بلکه باید با تولید و اشتغال، فقر را ریشه‌کن کرد تا همه کریمانه بر سر سفره خود بنشینند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید