مسئولان به حرف مردم گوش دهند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۴۵
    کد خبر :942987
همدانی

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در بیانیه‌ای با محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور، آورده است: مردم شریف ایران مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و هیچ‌گاه خواهان تخریب بیت‌المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.

به گزارش شامگاه یکشنبه دفتر آیت‌الله نوری همدانی، وی در این بیانیه تأکید کرده است: بار دیگر عده‌ای افراد معدود با سوءاستفاده از احساسات پاک عده‌ای از مردم ایران اسلامی به ساحت مقدس قرآن کریم و اهل‌بیت علیهم‌السلام و اماکن مقدس اهانت نمودند و این امر موجب تأثر و تأسف گردید.

این مرجع تقلید اضافه کرده است: دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند لذا وضع این‌گونه افراد از صف مردم جداست و هیچ‌گاه مردم خواهان تخریب بیت‌المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.

وی افزوده است: بر مسئولان لازم است که به خواسته‌های مردم گوش دهند و مشکلات آن‌ها را حل نمایند و نسبت به حقوق آنان حساس باشند و باید توجه داشته باشند که حضرت امیرالمؤمنین(ع) فرمودند: «ستون دین همین مردم هستند» و این مردم بودند که در راه انقلاب از جان و مال خود گذشتند و همچنان پای آرمان امام و انقلاب ایستاده‌اند و هرگونه اهانت به مقدسات و تعرض به حقوق مردم عزیز و بیت‌المال محکوم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید