مرگ کودک در بازی با کلت کمری

  • حوادث
  • دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۲۰
    کد خبر :1050064
مرگ کودک در بازی با کلت کمری

رییس دادگاه عمومی شهرستان فهرج در استان کرمان گفت: شوخی مرگبار پسر بچه ۹ ساله با اسلحه کلت کمری منجر به فوت یک کودک در بخش نگین کویر فهرج شد.

امیرحسین بهجتی اظهار داشت: روز گذشته دو پسر بچه ۹ ساله در روستای الله آباد از توابع این شهرستان که با یک قبضه سلاح کلت کمری مسلح که در منزل در دسترس دو کودکان بوده، به قصد بازی و شوخی به طرف دوست هم سن خود نشانه می‌گیرد که متأسفانه تیراندازی صورت گرفته و کودک ۹ ساله دیگر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه وجود سلاح‌های غیرمجاز در منطقه تهدیدی برای امنیت شهروندان و جان انسان هاست، ادامه داد: بلافاصله این کودک به بیمارستان شهرستان همجوار (ریگان) اعزام می‌شود که در اثر اصابت گلوله به سر و صورت و شدت جراحات و خون ریزی، متأسفانه فوت می‌کند.

بهجتی عنوان کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل شده است و موضوع درحال بررسی است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه از سوی دستگاه قضائی و پلیس همچنان ادامه دارد.

این مقام قضائی در پایان هشدار داد: نگهداری سلاح غیر مجاز جرم محسوب می‌شود و متأسفانه بی احتیاطی پدر خانواده در دسترس قرار دادن اسلحه غیرمجاز منتهی به این حادثه دلخراش و غیرقابل جبران شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید