مرگ پسربچه ۲ ساله در تشت آب

  • حوادث
  • یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ۹:۰۰
    کد خبر :1069615
مرگ پسربچه ۲ ساله

انتقال یک کودک ۲ ساله به بیمارستان و تایید مرگ وی پای پلیس جنایی را وسط کشید و آنها با داستان عجیبی روبه‌رو شدند.

صبح جمعه گذشته اعضای یک خانواده پسر بچه ۲ ساله‌ای را به یکی از بیمارستان‌های شهر مشهد برده و کادر پزشکی پس از معاینه کودک مرگ وی را تأیید کردند. با توجه به مشکوک بودن علت مرگ، موضوع به پلیس و همچنین بازپرس ویژه جنایی دادسرای عمومی‌ و انقلاب ناحیه ۲ مشهد اعلام شد.

با حضور بازپرس جنایی در بیمارستان، خانواده کودک اظهار داشتند فرزندشان در تشت آب حمام افتاده است که تیم جنایی به محل حادثه رفتند. براساس اظهارات خانواده، مادر صبح برای انجام کاری از خانه بیرون رفته بوده و دختر ۱۰ ساله و پسر ۲ ساله‌اش را که خواب بوده‌اند در خانه تنها گذاشته بود.

پس از رفتن مادر پسربچه از خواب بیدار شده و از آنجا که به دلیل مشکلات حرکتی هنوز چهاردست و پا می‌رفته، به سمت حمام رفته و ناگهان با سر به داخل یک تشت پرآب که وسط حمام بوده افتاده است اما نتوانسته خود را بیرون بکشد.

خواهر ۱۰ ساله ناگهان متوجه شده برادرش در اتاق نیست و او را در حمام پیدا کرده است. دخترک بلافاصله برادرش را بیرون کشیده و با سر و صدا از همسایه‌ها کمک خواسته اما بعد از رساندن وی به بیمارستان مرگ کودک تأیید شد.

بدین ترتیب در بازرسی از محل حادثه اظهارات خانواده تأیید و پیکر کودک برای مشخص شدن علت دقیق مرگ به پزشکی‌ قانونی منتقل شد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید