مرگ ٣ زن هنگام انجام جراحی لاغری

  • حوادث
  • شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۵۰
    کد خبر :1032156
مرگ ٣ زن جراحی لاغری

در جریان ٣ حادثه جداگانه در پایتخت، ٣ زن جوان که تحت عمل لاغری و زیبایی قرار گرفته بودند، جانشان را از دست دادند.

این ٣ حادثه سه شنبه گذشته در پایتخت اتفاق افتاد و جان ٣ زن جوان را گرفت.

اولین حادثه صبح سه شنبه اتفاق افتاد. زنی جوان که برای انجام جراحی زیبایی به یکی از کلینیک های پایتخت رفته بود وقتی به اتاق عمل منتقل شد زیر تیغ جراح ناگهان قلبش از تپش ایستاد. هرچند عمل احیا صورت گرفت اما زن جوان به زندگی برنگشت و جانش را از دست داد.

در این شرایط گزارش این حادثه مرگبار به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و به دستور او جسد زن جانباخته به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود. از سوی دیگر خانواده این زن از تیم جراحی شکایت کرده اند و پرونده برای ادامه روند رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد.

دومین حادثه نیز ساعتی بعد به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی دوم نیز زنی جوان بود که برای انجام جراحی ساکشن به یکی از کلینیک های پایتخت مراجعه کرده بود.

آنطور که خانواده زن جوان میگفتند وی میخواست لاغر شود و به همین دلیل نزد یک جراح زیبایی رفته تا عمل ساکشن انجام دهد اما در اتاق عمل و هنگام جراحی قلبش از تپش ایستاده و به کام مرگ رفت. خانواده این زن هم از تیم جراحی شکایت کرده اند که تحقیقات ادامه دارد.

اما ساعتی پس از این دو حادثه مشابه، مرگ زن جوان دیگری به بازپرس جنایی اعلام شد تا قربانیان جراحی زیبایی به ٣ نفر برسد. آخرین و سومین زن جانباخته نیز همانند دو زن قبلی برای انجام جراحی زیبایی به یکی از کلینیک های پایتخت رفته که او هم پس از عمل جراحی به هوش نیامد و جانش را از دست داد.

همشهری آنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید