مرگ قهرمان بوکس در انفجار خانه

  • حوادث
  • پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ۸:۴۰
    کد خبر :977251
مرگ قهرمان بوکس در انفجار خانه

انفجار گاز در طبقه سوم یک خانه در مریانج همدان منجر به مرگ پسری ورزشکار شد.

این حادثه ساعت ۶ ونیم صبح چهارشنبه سوم اسفند در یک منزل مسکونی واقع در شهر مریانج همدان اتفاق افتاد که بر اثر نشت گاز شهری، طبقه سوم این ساختمان مسکونی تخریب شد و یک جوان ۲۴ ساله جان باخت.

علاوه بر تخریب کامل طبقه سوم ساختمان منازل دیگر هم آسیب دیدند. به گفته ساکنان این خانه، بوی گاز از اتاق پسر جوان به مشام می‌رسید و او خودش نیز متوجه نشتی گاز شده بود اما با روشن کردن چراغ اتاق ناگهان انفجار مهیبی رخ داد و پسر جوان به نام سینا عنایتی‌زاده جان باخت.

مرحوم سینا عنایتی‌زاده سابقه عضویت در تیم ملی بوکس جوانان کشور، نایب قهرمانی لیگ جوانان بوکس کشور، نایب قهرمانی جوانان کشور، عنوان تکنیکی‌ترین بوکسور رده سنی جوانان غرب کشور و نیز مدال‌های رنگارنگ در سطوح ملی داشته است.

مسعود علی محمدی شهردار مریانج در این باره گفت: پس از این حادثه نیروهای آتش نشانی شهرداری مریانج در اسرع وقت به محل وقوع حادثه اعزام شدند. براساس بررسی‌های اولیه از سوی سازمان آتش نشانی مریانج علت این حادثه نشت گاز بخاری در اتاق خواب سینا عنایتی‌زاده بوده و براثر انفجار و به دنبال آن، فروریختن سقف، جان خود را از دست داد.

«جعفر رنجبر» مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریانج نیز به ایرنا گفت: با اطلاع از این انفجار امدادگران به محل اعزام شدند و کار آوار‌برداری انجام شد. کارشناسان اداره گاز که در این صحنه حضور داشتند با مشاهده مقدار تخریب علت نشت گاز ۱۰۰ درصدی را عنوان کردند. با این حال کارشناسان در حال بررسی دقیق‌تر و بیشتر این انفجار هستند.

این انفجار مصدومی نداشته و مادر این قهرمان بوکس که در طبقه پایین بوده آسیبی ندیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید