مرگ دلخراش دو فوتبالیست ایرانی در امارات

  • ورزشی
  • جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۳۹
    کد خبر :1052916
مرگ دلخراش دو فوتبالیست ایرانی در امارات

مرگ دو فوتبالیست ایرانی و جراحت شدید بازیکنی دیگر در امارات در یک سانحه رانندگی، خانواده آنها را در غم و بهت فرو برده است.

امیرحسین و احمدرضا یزدانپرست، دو برادر دوقلوی ۱۷ ساله که در امارات فوتبال خود را دنبال می‌کردند، زمانی که از دبی راهی فجیره شده بودند، فکرش را هم نمی‌کردند که با این حادثه باورنکردنی روبرو شوند، اما سرنوشت قصه تلخی را برای آنها نوشته بود.

آنها که در تیم النجمة الزرقاء امارات حضور دارند، به همراه تعدادی از دوستان خود در هوای بارانی راهی فجیره شده بودند که اتومبیل آنها لیز می‌خورد و راننده ۱۹ ساله موفق به کنترل خودرو نمی‌شود.

در این حادثه، تعدادی از بازیکنان در اتفاقی دلخراش از شیشه اتومبیل به بیرون پرتاب می‌شوند و در پی این اتفاق، امیرحسین یزدانپرست، یاسر عیسی زاده و یکی دیگر از بازیکنان النجمة الزرقاء بلافاصله جان خود را از دست می‌دهند.

امیر حسین یزدانپرست

فوتبالیست ایرانی

یکی دیگر از بازیکنان این تیم اماراتی نیز پس از حادثه از ناحیه دنده آسیب دید که او روز گذشته از بیمارستان مرخص شد اما احمدرضا، برادر دوقلوی امیرحسین که در صندلی عقب ماشین نشسته و کمربند ایمنی خود را نبسته بود، از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد و فورا به بیمارستان منتقل شد.

احمدرضا در حال حاضر سه روز است که در کمای مصنوعی به سر می‌برد و باید سه روز دیگر هم در همین شرایط باقی بماند تا سپس پزشکان به بررسی شرایط و میزان هوشیاری او بپردازند.

یاسر عیسی‌زاده یکی از بازیکنان جوانی است که در این حادثه دلخراش جان خود را از دست داد.

این دو برادر دوقلوی اهل ایذه خوزستان فوتبال خود در امارات را در آکادمى شباب الاهلى آغاز کردند و پس از آن به تیم جوانان النجمة الزرقا به سرمربیگرى نوید فریدی پیوستند و امیرحسین یزدانپرست که در این تصادف جان خود را از دست داده است، با زدن ١٨ گل آقای گل لیگ دوفا امارات در رده جوانان تا این هفته بوده است.

یاسر عیسی‌زاده

فوتبالیست ایرانی

پس از این حادثه تلخ، ایمان مبعلی بازیکن اسبق تیم ملی ایران که از دوستان و بستگان این دو جوان است، از همه ایرانیان درخواست کرده تا براى احمدرضا دعا کنند تا سلامتی کامل خود را بدست آورد.

به گزارش ورزش سه، همچنین رضا عنایتی، مهدی رحمتی و ایمان مبعلی که فرزندانشان در این تیم هستند هم از مردم ایران خواستند تا همگی برای احمد رضا دعا کنند تا با برگشت این جوان کمی از داغ  خانواده یزدانپرست کمتر شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید