مرسدس بنز S کلاس تیونینگ منصوری معرفی شد

    کد خبر :816882
مرسدس بنز S کلاس تیونینگ منصوری معرفی شد

منصوری از پکیج تیونینگ جدید با به‌روزرسانی‌های بصری و افزایش قدرت برای نسل جدید سدان پرچم‌دار مرسدس بنز کلاس S مدل ۲۰۲۱ رونمایی کرد که شامل مدل‌های دیزلی و بنزینی می‌شود.

شرکت تیونینگ خودرو منصوری چند به‌روزرسانی برای نسل جدید مرسدس بنز S کلاس معرفی کرده است که در مقایسه با پروژه‌های معمولی این شرکت نسبتاً خاص‌تر هستند. به گزارش carscoops، مسئولان منصوری می‌گویند نمای بیرونی سدان پرچم‌دار خودروساز آلمانی به‌عمد محتاطانه نگه داشته شده است تا متناسب با نیازهای مشتریان قدیمی مرسدس بنز کلاس S باشد.

تغییرات مرسدس بنز S کلاس منصوری شامل قطعات الحاقی به جلو، کناره‌ها و عقب خودرو، درپوش آینه‌های جانبی جدید، اسپویلرهای نصب‌شده روی صندوق عقب و سقف و چند اصلاح دیگر است که همگی از فیبر کربن ساخته شده‌اند. چراغ‌های LED جلو اختیاری هستند و رینگ‌های جایگزین در اندازه ۲۲ اینچی در جلو و عقب در دسترس قرار می‌گیرند.

منصوری می‌تواند کارهای زیادی در فضای داخل کابین مرسدس بنز کلاس S مدل ۲۰۲۱ انجام بدهد. بنابر این بسته به آن‌چه مالک می‌خواهد، منصوری طراحی کابین را در رنگ‌های مختلف انجام می‌دهد که شامل نصب غربیلک فرمان چرمی-کربنی، قطعات تزئینی فیبر کربنی، پدال‌های آلومینیومی و روکش‌های منحصربه‌فرد می‌شود و لوگوی منصوری نیز در قسمت‌‌های مختلف کابین خودرو قرار می‌گیرد.

به یاد داشته باشید که کارهای منصوری هیچ‌گاه در تغییرات ظاهری خلاصه نمی‌شود و همیشه با افزایش قدرت همراه است. منصوری قدرت و گشتاور مدل‌های S400d و S500 را به ترتیب به ۳۸۹ اسب‌ بخار و ۸۳۷ نیوتن‌متر و ۵۱۹ اسب‌ بخار و ۶۲۹ نیوتن‌متر افزایش می‌دهد.

به گزارش زومیت، نسخه دیزلی دارای ۶۵ اسب‌ بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر نسبت به مدل معمولی است که برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، کاهش ۰٫۶ ثانیه‌ای زمان ۴٫۸ ثانیه به ارمغان می‌آورد و می‌تواند به بیشینه سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. مدل بنزینی دارای ۹۰ اسب‌ بخار قدرت اضافه و ۱۰۹ نیوتن‌متر گشتاور است و در زمان ۴٫۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که ۰٫۶ ثانیه سریع‌تر از مدل اصلی است و می‌تواند به بیشینه سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید