مرزهای ایران به دستگاه‌های هوشمند پایش مجهز می‌شوند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ۹:۳۷
    کد خبر :742497

سردار احمد علی گودرزی در بازدید از نوار مرزی سردشت اظهار کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی و مرزبانی در سال جاری هوشمندسازی کنترل مرزهاست که زیرساخت‌های لازم برای آن، از جمله تجهیزات اوپتیکی، الکترونیکی، پهپادی و خودروهای عملیاتی سبک برای پایش مستمر و تصویری مرزهای طویل کشور در دست آماده سازی است.

وی با اشاره به اهمیت استراتژیک مرزهای آذربایجان غربی گفت: بزودی یک هزار کیلومتر از مرزهای آذربایجان غربی به تجهیزات هوشمند رصد و پایش مجهز خواهد شد.

فرمانده مرزبانی کشور همچنین مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان اسلحه و مهمات را اولویت نیروی انتظامی و خاصه مرزبانی در مرزهای کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به تأمین امنیت در مرزهای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در این استان هم برای برقراری امنیت پایدار و مطلوب در تلاش هستیم و به‌زودی یک هزار کیلومتر مرز آذربایجان‌غربی هوشمندسازی خواهد شد.

گودرزی به کشفیات مهم اخیر مرزبانی سردشت اشاره و اضافه کرد: نیروهای مرزبانی این شهرستان در چند روز گذشته طی عملیات‌های مختلف خود کشفیات مهمی از جمله اقلام ضد فرهنگی، طیور و پرندگان و اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی را که قصد خروج از معابر مرزی کشور داشته‌اند، توقیف کردند.

وی عنوان کرد: در این عملیات با عواملی که قصد خروج این اقلام به صورت غیر قانونی داشته برخورد شد و بیش از ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

به گزارش مهر،ادای احترام به مقام شهدای والامقام و بازدید از نوار مرزی شهرستان سردشت از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه سردار گودرزی به این شهرستان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید