مردی که زنش را زیر مشت و لگد به قتل رساند

  • حوادث
  • جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۰۴
    کد خبر :970375
قاتل همسر

 مرد همسرکش در دادگاه گفت به دلیل مسائل مالی با همسرش درگیر شد و او را به قتل رساند.

مرد خشن که همسرش را زیر مشت و لگد به قتل رسانده است همکاری نکردن خانواده همسرش در حل مشکلات مالی و رفتار سرد زن را انگیزه‌‌اش از قتل عنوان کرد.

پدر مقتول که در دادگاه درخواست قصاص کرد، گفت برای دامادش خانه اجاره کرده و سرمایه داده بود تا کار کند اما این مرد کاری کرد که او برای همیشه داغدار باشد.

یک سال قبل از بیمارستانی در تهران به پلیس خبر دادند زن جوانی به نام میترا که دچار کبودی‌ها و شکستگی‌های گسترده بود در بیمارستان جانش را از دست داده است. گزارش اولیه پزشکی این زن نشان می‌داد او به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته و خونریزی داخلی عامل مرگش بوده است.

با مرگ مشکوک این زن ماموران به بازجویی از همسر 27ساله او به نام قاسم پرداختند و به اختلاف‌های این زوج پی بردند. به این ترتیب فاش شد میترا در خانه‌اش به دست همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته و کشته شده است. مرد خشن در بازجویی‌ها به کتک زدن مرگبار همسرش اعتراف کرد.

اعتراف به قتل همسر

متهم گفت: چند سال پیش با میترا ازدواج کردم و حالا یک فرزند دوساله دارم. من از همان ابتدای زندگی شرایط مالی خوبی نداشتم، به همین خاطر مجبور شدم خانه کوچکی اجاره کنم. بعد از چند ماه خانواده همسرم قول دادند برای حل مشکلات مالی به ما کمک کنند؛ اما به وعده‌شان عمل نکردند. آنها همیشه سرم منت می‌گذاشتند و من از این ماجرا ناراحت بودم.

او ادامه داد: روز حادثه من و همسرم سر مسائل مالی با هم درگیر شدیم. میترا حرف‌هایی زد که از شنیدن‌شان ناراحت شدم. او می‌گفت خانواده‌اش همیشه به ما کمک مالی کرده‌اند؛ اما این‌طور نبود. آنها فقط وعده و وعید می‌دادند و میترا سر من منت می‌گذاشت. وقتی دعوا میان ما بالا گرفت کنترل اعصابم را از دست دادم و همسرم را کتک زدم. وقتی به خودم آمدم که متوجه شدم میترا نیمه‌جان روی زمین افتاده و نمی‌تواند بلند شود. بلافاصله او را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود.

به دنبال اظهارات این مرد ماموران مشغول تحقیق از پدر و مادر قربانی شدند.

پدر میترا گفت: ما از همان ابتدا می‌دانستیم دامادمان وضع مالی خوبی ندارد، به همین خاطر به آنها کمک کردیم تا زندگی‌شان را بسازند. خانه‌ای برایشان اجاره کردیم و هر وقت هم که لازم می‌دیدیم به آنها کمک‌های مالی می‌کردیم. من برای رفاه دختر و نوه‌ام این کار را انجام می‌دادم اما دامادمان فکر می‌کرد وظیفه‌مان است و از این موضوع سوءاستفاده می‌کرد.

چند ماه قبل وقتی متوجه شدم قاسم نمی‌تواند کار درستی پیدا کند تصمیم گرفتم مبلغی به او بدهم تا سرمایه‌گذاری کند و برای خودش کار و کاسبی راه بیندازد؛ اما یکباره مشکل مالی برایم پیش آمد. به دامادم گفتم چند ماه دیگر پول را به او می‌دهم اما دامادم از این ماجرا ناراحت شد و هر روز با دخترم دعوا می‌کرد تا به ما فشار بیاورد و پول را زودتر بگیرد.

مرد میانسال ادامه داد: دخترم این موضوع را از ما پنهان کرده و به من و مادرش حرفی نزده بود؛ اما در آخرین دعوای آنها، دامادم دخترم را بی‌رحمانه کشت. من از خون دخترم گذشت نمی‌کنم و برای دامادم قصاص می‌خواهم.

با این درخواست پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و چون دختر قربانی دو سال داشت رئیس قوه قضائیه از طرف او درخواست دیه کرد.سپس داماد خشن در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه پدر مقتول گفت: حاضرم سهم دیه نوه‌ام را بپردازم تا قاتل دخترم قصاص شود. ما نمی‌توانیم از خون دخترم گذشت کنیم.بعد از او قاسم در جایگاه ویژه ایستاد و به تشریح ماجرا پرداخت.

او گفت: آن روز من و همسرم با هم بحث کردیم و میترا حرف‌هایی زد که عصبانی شدم. به همین خاطر خانه را ترک کردم. اما وقتی چند ساعت بعد دوباره به خانه برگشتم متوجه رفتارهای سرد همسرم شدم و فهمیدم با من قهر کرده است. من ظرف غذا را به سمت او پرتاب کردم و با مشت به صورتش زدم.

متهم ادامه داد: باور کنید کنترل اعصابم را از دست داده بودم. وقتی میترا فحاشی کرد او را روی زمین هل دادم و روی قفسه سینه‌اش نشستم و با تمام قدرت به سر و صورتش مشت کوبیدم. وقتی به خودم آمدم که میترا بیهوش شده بود. من قصد کشتن زنم را نداشتم و حالا پشیمان هستم.

با پایان دفاعیات مرد خشن، قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید